main image
265   1401/03/30  

انتقال محمدعلی زحتمکش به بند قرآن زندان شیراز

محمدعلی زحتمکش آدم فروش است!؟

به گزارش ماهستیم؛ محمد علی زحمتکش از فعالان مرتبط با کانون صنفی معلمان از دیروز به بند قرآن بازداشتگاه مرکزی شیراز منتقل شد. او اردیبهشت ماه سال جاری به همراه تعداد دیگری از فعالان کانون صنفی به اتهام فراخوان برگزاری تجمع اعتراضی و تشویش اذهان عمومی دستگیر و بازداشت شد.

بند قرآن بازداشتگاه مرکزی شیراز دارای امکانات متنوع برای زندانیان است که از جمله آن می توان به آموزش و حفظ قران کریم، یادگیری علوم فنی و حرفه ای و ...اشاره کرد. رسانه های معاند مدعی هستند که این بند مخصوص افراد به اصطلاح آدم فروش است! سایت جوانه ها در این باره می نویسد: «در بند سبز بزرگسال و بند قرآن سوگلی های خودشان و آدم فروش های خودشان را و زندانی هایی که طبق قاعده آنها رفتار می کنند، نگهداری می کنند».

درباره فعالیت های غیرقانونی کانون صنفی معلمان لازم به ذکر است که بر اساس گزارش مستند که چندی پیش از رسانه ملی پخش گردید، دو شهروند فرانسه به نام های سسیل کولر، [عضو فدراسیون آموزش و فرهنگ سندیکای نیروی کار فرانسه] و کک پاریس [همسر سسیل کولر] از زمان ورود به کشور تحت رصد و مراقبت نیروهای وزارت اطلاعات قرار گرفتند، هدف آنها از سفر به ایران ارتباط با اعضای کانون صنفی معلمان، سازمان دهی و گسترش دامنه اعتراض ها عنوان شد. در همین رابطه برخی اعضای کانون صنفی معلمان از جمله «اسکندر لطفی»، «مسعود نیکخواه»، «شعبان محمدی» و «رسول بداغی» طی حکم قضائی دستگیر و بازداشت شدند./تمام

مطالب مرتبط