main image
323   1400/12/16  

نمایش عوام فریبانه زرتشت احمدی راغب و شکیلا منفرد

اعتصاب غذای دو زندانی سیاسی_امنیتی

به گزارش ماهستیم؛ اعتصاب غذای زندانیان سیاسی_امنیتی به قدری مضحک شده که هر کسی از راه می رسد، به آن متوسل می شود. درباره این اقدام دو نکته وجود دارد، نخست اینکه اعتصاب غذای این گروه از زندانیان آن چیزی نیست که عامه مردم تصور می کنند [1] دوم اینکه توسل به این اقدام بیشتر درباره خواسته های نابجا و نامربوط زندانیان سیاسی_امنیتی صورت می گیرد. [2]

زرتشت احمدی راغب در پیام تلفنی که محتوای آن در اختیار رسانه های بیگانه قرار گرفته ضمن اشاره به وضعیت جسمانی نامناسب گفته است به بیماری کرونا مبتلا شده و تا مرز بیهوشی پیش رفته است! او همچنین ادعا کرده در اعتراض به وضعیت سلول انفرادی مورد شکنجه ماموران زندان قرار گرفته است!

زرتشت احمدی راغب پیشتر ادعا کرده بود تا آخرین نفس به مبارزه علیه ج.ا.ا ادامه خواهد داد،

همچنین شکیلا منفرد، از دیگر مجرمان سیاسی_امنیتی در زندان قرچک ورامین دست به اعتصاب غذا زده است. او به جرم فعالیت علیه حکومت، اهانت به مسئولان و مقدسات دینی به 4 سال و 2 ماه زندان و در پرونده دیگر نیز به جرم فعالیت وعضویت در گروه های ضدانقلاب به 2 سال و 8 ماه زندان محکوم شده است. نکته قابل تامل اینکه از لحظه انتقال شکیلا منفرد به زندان قرچک ورامین، سایت ها و رسانه های معاند فارسی زبان به دروغ پراکنی و شایعه پردازی درباره وی پرداختند.


[1] اغلب زندانیان سیاسی_امنیتی دست به اعتصاب غذای تَر می زنند.

[2] پیشتر نرگس محمدی ادعا کرده بود که مقام های زندان از برقراری تماس تلفنی با فرزندان ش جلوگیری می کند، کار به جایی رسید که یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواهان رسیدگی فوری به این موضوع شد. چندی بعد معلوم شد که وی در زندان دسترسی به تلفن دارد اما از این کار خودداری می کند.