main image
 432    1401/09/21

افشاگری محسن سازگارا از یک جلسه محرمانه

روایت سازگارا از جلسه مدیران وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه

به گزارش ماهستیم؛ انتشار اخبار و گزارش های دروغ بخش جدایی ناپذیر از جنگ روانی_رسانه ای علیه جمهوری اسلامی ایران است؛ همه روزه حجم گسترده ی از اطلاعات صحیح و ناصحیح در رسانه ها، شبکه های اجتماعی و ... منتشر می شود که بالطبع امکان بررسی تک تک آنها وجود ندارد. هدف دشمنان در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تزریق یاس و ناامیدی، اختلاف افکنی و بدگمانی نسبت به مسئولان و نظام است.

حوادث اخیر بستر مناسبی برای طرح شایعات بی اساس شده است، در همین رابطه می توان به گزارش اخیر محسن سازگارا اشاره کرد. او مدعی است که در جلسه محرمانه امروز میان مدیران و معاونین وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران  کار به دعوا و پرتاب اشیا به سوی یکدیگر کشیده شده است!

محسن سازگارا در این باره نوشته است: « اختلافات شدید میان وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه پاسداران در خیابان ها منجر به شکایت وزارت به رهبری شد. اما در جلسه امروز میان معاونان و مدیران این دو دستگاه کار به دعوا و پرتاب میکروفن رسید. این امر نانوانی کامل [امام] خامنه ای و مجتبی را در مدیریت نشان می دهد».

جلسه محرمانه

همزمان با پایان اعتراض های خیابانی در اغلب شهرهای کشور، مخالفان و دشمنان انقلاب به دنبال تحریف افکار عمومی هستند تا بلکه آتش اعتراض ها افروخته باقی ماند؛ با توجه به حمایت کشورهای غربی از آشوب های اخیر، بعید نیست که آنها به دنبال حادثه آفرینی دوباره در کشور باشند. این واقعیت مستلزم هوشیاری و هماهنگی نیروهای حافظ امنیت در وزارتخانه و سازمان اطلاعات سپاه است؛ خوشبختانه و برخلاف آن چیزی که محسن سازگارا مدعی است، همکاری و هماهنگی ها وجود دارد.

محسن سازگارا از مقام های مسئول در دولت سید محمد خاتمی بود که پس از فرار به خارج از کشور به عنوان تحلیلگر رسانه های معاند از جمله تلویزیون فارسی صدای آمریکا مشغول به کار و فعالیت تبلیغاتی علیه نظام ج.ا.اشد./تمام