main image
 391    1400/12/25

فرش قرمز ایران اینترنشنال برای سردبیر رادیو پیام اسرئیل

در مصاحبه ایران اینترنشنال با منوشه امیر مطرح شد

به گزارش ماهستیم؛ به دنبال حمله موشکی جمهوری اسلامی ایران به پایگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی در اقلیم کردستان، عوامل دشمن در رسانه های بیگانه به خط شدند تا ضمن کوچک نمایی درباره ابعاد آن به دفاع از رژیم اسرائیل بپردازند. در همین رابطه می توان به مصاحبه اخیر تلویزیون ایران اینترنشنال با سردبیر سابق رادیو پیام اسرائیل اشاره کرد.

منوشه امیر، سردبیر سابق رادیو پیام اسرائیل در مصاحبه با تلویزیون ایران اینترنشنال گفت: « هدف نهایی هیچ تغییری نکرده بلکه در راه ها و روش های رسیدن به آن بازنگری صورت گرفته است، برای نتیجه گیری بهتر باید کارها از طریق تعامل و هماهنگی با ایالات متحده امریکا صورت پذیرد».

تاکید منوشه امیر به تعامل و همکاری با ایالات متحده امریکا این تصور را برای مخاطب ایجاد می کند که گویا رژیم صهیونیستی تا پیش از این مستقل عمل کرده است! در این باره باید خاطرنشان کرد که رژیم صهیونیستی همواره در مسائل مربوط به حوزه نظامی و امنیتی گوش به فرمان کاخ سفید بوده، به عبارت بهتر رژیم اسرائیل بدون حمایت ایالات متحده امریکا بازنده است.

اظهارات منوشه امیر درباره تغییر سیاست های رژیم صهیونیستی در حالی است که وزیر دفاع اسرائیل در یک سخنرانی عمومی با اشاره به موضوع ایران گفته است که باید عملیات ها علیه آن کشور با احتیاط و انسجام صورت گیرد!

با توجه به پاسخ موشکی جمهوری اسلامی ایران و اظهارات ژنرال بنی گانتس می توان انتظار داست که از دامنه حمله به مواضع ایران در خاک سوریه کاسته شود و عملیات های رژیم صهیونیستی علیه کشورمان به حوزه اطلاعاتی و امنیتی خلاصه شود، تجربه سال های گذشته ثابت کرده است که  این شرایط به هیچ وجه پایدار نخواهد بود.

در طول مصاحبه منوشه امیر با تلویزیون ایران اینترنشنال بارها مجری برنامه با زیرپا گذاشتن اصول حرفه ای، جمهوری اسلامی ایران را متهم به دروغ گویی کرد! مجری برنامه در خلال مصاحبه با سردبیر سابق رادیو پیام اسرائیل در اظهاراتی غیر حرفه ای گفت: « درباره حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی اسرائیل، همه کارشناسان امور بر این موضوع اتفاق نظر دارند که رژیم ایران خیال بافی می کند و هدف موشک ها آسیب رساندن به ساختمان جدید کنسولگری آمریکا در اربیل بوده است».

خبرنامه گویا،رادیو پیام اسرائیل

بزرگ نمایی رسانه های معاند فارسی زبان درباره تجاوز گری ها و خرابکاری های رژیم صهیونیستی در حالی است که اغلب این رسانه ها، درباره پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران موضع سکوت اختیار کرده و در خوش بینانه ترین حالت آن را بی اهممیت ارزیابی می کنند.

همچنان که گفته شد برای مدتی اسرائیلی ها دست از پا خطا نخواهند کرد و حمله به مواضع جمهوری اسلامی ایران را متوقف می کنند؛ با این حال شرایط در بلند مدت هیچ تغییری نکرده و دشمنی ها برقرار است./تمام