main image
 19868    1397/06/05 1397/06/05

از پدر قلابی تا رسوایی اخلاقی عضو فعال سازمان تروریستی منافقین +تصاویر

از پدر قلابی تا رسوایی اخلاقی عضو فعال سازمان تروریستی منافقین +تصاویر


به گزارش ماهستیم؛ برخی او را عامل نفوذی جمهوری اسلامی ایران و برخی دیگر او را عضو سازمان تروریستی منافقین می دانند، حضور افسانه اسدیان یا همان «افشون» در رسانه های معاند فارسی زبان و لایو مشترک با بسیاری از چهره های مطرح اپوزسیون در اینستاگرام دامنه این شایعات را هر روز گسترده تر می کند. به تازگی اما گزارش هایی مشابه در شبکه های اجتماعی منتشر شده که نشان می دهد تمام این بازی ها ساختگی و برای عوام فریبی بوده است.

 

بر این اساس افسانه اسدیان [افشون] در سال 1387 از خانه فرار می کند و پس از مدتی راهی امارات متحده عربی می شود، آنجا به تن فروشی روی می آورد در ضمن آن با فردی به نام جواد اسدیان آشنا می شود. جواد اسدیان عضو فعال سازمان تروریستی منافقین می باشد. افسانه اسدیان پس از قبول شرایط کاری با همراهی جواد اسدیان به انگلستان نقل مکان می کند و فعالیت های ضدانقلابی خود را آغاز می کند.

 

با حمایت سازمان منافقین خیلی زود نام افسانه اسدیان [افشون] در شبکه های اجتماعی پر رنگ می شود. ویدئوهای زنده یا همان لایو مشترک در اینستاگرام با برخی از چهره های تلویزیونی و سیاسی زمینه برای مطرح شدن نام او در فضای مجازی را فراهم می کند.

 

تلویزیون من وتو که تا پیش از این بارها پذیرای عناصر سازمان تروریستی منافقین در برنامه های مختلف بوده است، این بار هم از یکی دیگر ار اعضای سازمان برای شرکت در برنامه های خود دعوت به عمل می آورد؛ افشون درباره حضور خود در تلویزیون من وتو می گوید: «اگرچه روحیه من با برنامه های تلویزیون من وتو سازگار نیست اما چون دعوت شده بودم باید می رفتم!».

 



اینکه چطور ماجری پدر قلابی افشون لو رفت به افشاگری دوست سابق او باز می گردد، که چندی پیش در اینستاگرام یادداشتی در این باره منتشر کرد. امیر طاهرخانی درباره افسانه اسدیان می نویسد: «افشون زمانی که تو امارات بیزینس می کرد و هنوز زیر خواب جواد اسدیان نشده بود. این دختره حدود سال 86_87 از خونه اش فراری میشه و میره امارات واسه بیزینس که همونجا جواد اسدیان باهاش آشنا میشه، اسدیان میبرمش انگلیس پیش خودش و باهاش ازدواج سفید میکنه. این عکس هاهم مال زمان بیزنس تو امارات بوده. بهت گفته بودم پرت به پر من نگیره ولی مثل اینکه ادم نیستی ».

 

همچنان که پیشتر به آن اشاره شد، عده ای بر این باورند که افسانه اسدیان [افشون] عامل نفوذی حکومت جمهوری اسلامی است! با توجه به ارتباط های گسترده افشون با بسیاری از چهره های سیاسی اپوزسیون و حضور در تلویزیون ضدفرهنگی من وتو  که به عنوان خاستگاه منافقین شناخته می شود باید گفت که این احتمال نزدیک به صفر درصد است.

 

تلاش ضدانقلاب برای نفوذی خواندن افسانه اسدیان


از جمله چهره های سیاسی اپوزسیون که با افسانه اسدیان لایو مشترک در اینستاگرام داشته می توان به امیرعباس فخرآور اشاره کرد. در زمان اعلام خروج دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا از توافق نامه بین المللی برجام، امیرعباس فخرآور با افشون لایو مشترک می گذارد که در جریان آن دو اتفاق مهم روی می دهد!

 

بسیاری از چهره های سیاسی با افشون لایو مشترک داشته اند!


در جریان لایو مشترک در اینستاگرام نام پدر قلابی افشون لو می رود. امیرعباس فخرآور در پاسخ به سوال پدر افشون او را فریار اسدیان مورد خطاب قرار می دهد که البته موجب برآشفتگی هر دوی آنها می شود! همچنین در جریان این لایو، امیرعباس فخرآور پیشنهاد همکاری بیشتر به افشون می دهد.

 



افسانه اسدیان در طی یک سال اخیر توانسته انبوه زیادی از گزارش های دروغ را علیه نظام ج.ا.ا در فضای مجازی نشر دهد، با توجه اینکه در مورد سازمان تروریستی منافقین با آن کارنامه کذایی حساسیت های زیادی در جامعه ایرانی وجود دارد، بنابراین چندان دور از انتظار نیست که سازمان برای انتشار خزعبلات خود در مورد جمهوری اسلامی ایران افرادی را تحت عناوین مختلف به استخدام درآورد تا آنها بنقش بلندگو را برای سازمان ایفا کنند.

 

افسانه اسدیان یا همان افشون به خودی خود هیچ ارزشی نداشته و ندارد، مهم تفکر شیطانی برگرفته شده از سازمانی تروریستی است که تلاش دارد به مانند سابق جوانان ناآگاه را جذب کند ایدئولوژی سازمان آنچنان مشمئز کننده و ننگ آور است که حتی ضدانقلاب خارج از کشور هم با وجود آنکه دشمن جمهوری اسلامی ایران هستند، آن را برای لحظه ای تاب نمی آورند!./تمام


مطالب مرتبط