main image
 1574    1399/08/26 1399/08/26

دعوت اپوزسیون و رسانه های ضدانقلاب از مردم برای 26 آبان اجابت نشد +تصاویر

دعوت اپوزسیون و رسانه های ضدانقلاب از مردم برای 26 آبان اجابت نشد +تصاویر


به گزارش ماهستیم؛ نقشه و طراحی ضدانقلاب و رسانه های وابسته به آن در جهت تحریک افکار عمومی برای ایجاد اغتشاش در کشور با شکست مواجه شد؛ رسانه های معاند فارسی زبان برای سالروز 26 آبان ماه عملیات روانی_رسانه ای گسترده در نظر گرفته بودند به نحوی که هر روز به حجم اخبار و گزارش ها اضافه می گردید.

 

تلویزیون فارسی بی بی سی، تلویزیون فارسی صدای آمریکا، تلویزیون من وتو تلویزیون پارس، تلویزیون کانال وان، تلویزیون ایران فردا، تلویزیون ایران اینترنشنال و بسیاری دیگر از رادیو و تلویزیون های بیگانه به هر نحو ممکن تلاش کردند تا شهروندان ایرانی را به کف خیابان آورند اما آنچنان که شاهد هستیم هیچکدام از فراخوان ها اجابت نشد!

 

در همین رابطه می توان به تلویزیون کانال وان اشاره کرد؛ شهرام همایون در برنامه دیشب به صراحت عنوان کرد که نمی داند چه تعداد هوادار در ایران دارد، او در این بار گفت: «چند سال پیش من می توانستم بگویم که در فلان مکان چه تعداد افرادی حاضر خواهند شد اما الان در وضعیتی هستیم که واقعا نمی دانم چند نفر درخواست ما را اجرا خواهند کرد با این حال به هموطنان در ایران می گویم در روز 26 آبان ماه مقابل اداره رادیو و تلویزیون شهر خود تجمع کنید».

 

صرف نظر از درک درست شهرام همایون درباره شرایط کنونی [اینکه واقعا هواداری برای او باقی نمانده] باید خاطرنشان کرد که همان چند سال پیش هم، تعداد افراد حاضر در تجمعاتی که او پیشتر برای آن تبلیغ کرده بود قابل اعتنا و توجه نبودند.

 

BBC فارسی نیز در بخش های مختلف خبری به موضوع 26 آبان ماه پرداخت، بنگاه خبرپراکنی انگلیس همچنان که پیشتر نشان داده است برای بحران و ناامنی در ایران لحظه شماری می کند. این به اصطلاح رسانه خبری در یک فراخوان صوتی از مخاطبان خود خواست تا درباره تاثیر اعتراض های آبان ماه 98 نظرات خود را بیان کنند.

 

همچنین در تلاش مذبوحانه دیگر از سوی ضدانقلاب خارج نشین قرار است تا پرونده حوادث آبان ماه 98 در دادگاه بین المللی لاهه مطرح شود، پیش بینی می شود که هدف از این اقدام اعمال فشار سیاسی علیه جمهوری اسلامی ایران و بهره برداری سیاسی از حربه نخ نمای نقض حقوق بشر در ایران باشد.

 

تلویزیون من و تو نیز در برنامه «اتاق خبر» به سراغ پادوی کاخ سفید یعنی امیرعباس فخرآور رفت تا او با خیال پردازی از سرنگونی جمهوری اسلامی ایران سخن بگوید. امیرعباس فخرآور به پوریا زراعتی گفت: « ما مجموعه برنامه هایی را برای مدت یک دهه است که دنبال می کنیم از جمله همین تحریم نفت ایران که تلاش زیادی کردیم تا برای تصویب به کنگره آمریکا برود

 



عباس فخرآور در ادامه به پوریا زراعتی گفت: «ما همچنین سند قانون اساسی را طراحی کرده ایم برای پایان دادن به این بچه بازی ها و لجبازی اپوزسیون که در فردای براندازی همه مطابق با آن عمل کنیم؛ ما دائم با سیاستمداران آمریکایی فعالیت می کنیم، من نسخه قانون اساسی را در منزل شخصی ترامپ به ایشان دادم و او حیرت کرد! قیام ایرانی ها نزدیک است و ما باید برای آن آماده باشیم!»./تمام


مطالب مرتبط