main image
 1619    1399/11/23 1399/11/23

خشم جماعت نادان اپوزسیون از حضور گسترده مردم در بزرگداشت یوم الله 22 بهمن

خشم جماعت نادان اپوزسیون از حضور گسترده مردم در بزرگداشت یوم الله 22 بهمن


به گزارش ماهستیم؛ حضور بی نظیر مردم در بزرگداشت یوم الله 22 بهمن خشم و عصبانیت ضدانقلاب را به دنبال داشت. ستاد مقابله با کرونا به جهت پیشگیری از شیوع بیماری و رعایت پروتکل های بهداشتی دستور منع برگزاری راهپیمایی صادر کرد، بر این اساس قرار شد که برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در مسیرهای از پیش تعیین شده فقط به صورت خودرویی و موتوری و علاوه بر آن در فضای مجازی باشد اما شور و اشتیاق مردم سبب شد تا در برخی از شهرهای کشور شاهد حضور تجمعات چند ده نفری باشیم، این موضوع دستاویز ضدانقلاب و دشمنان قسم خورده برای هجمه روانی_رسانه ای شد.

 

سایت ایران وایر که در سال های پیش شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن را به عناوین مختلف مورد اتهام قرار می داد این بار با دستاویز قرار دادن شیوه بیماری کرونا، برگزاری راهپیمایی را اقدام حکومتی در جهت نمایش اقتدار تحلیل کرد!

 



در همین رابطه سایت ایران وایر در گزارشی با عنوان "پروتکل‌ها حریف حامیان مراسم۲۲ بهمن نشد" نوشت: « برخلاف آنچه پیش از این عنوان شده بود، مراسم روز ۲۲ بهمن در برخی از شهرهای ایران به صورت راهپیمایی انجام شد. این نقض پروتکل‌های بهداشتی در حالی انجام شده که از روز شنبه ۱۸بهمن ۱۳۹۹ تعداد شهرها با وضعیت نارنجی در ایران بیشتر شده است».

 

بهانه قرار دادن چند تجمع کوچک در برخی از شهرهای کشور و نادیده گرفتن حضور گسترده مردم با وسایل نقلیه موتوری و خودرویی به واقع از مشمئز ترین بهانه هایی بوده که تاکنون اپوزسیون گرفته است؛ اپوزسیون که در 42 سال گذشته از همراهی با دشمنان قسم خورده برای نابودی انقلاب کوتاهی نکردند و حالا دل نگران همان مردمی هستند که در سال 1357 انقلاب کرده اند!

 

از سوی دیگر همزمان با انتشار اطلاعیه ستاد مقابله با کرونا درباره برگزاری یوم الله 22 بهمن به صورت موتوری و خودرویی برخی از شبکه های اجتماعی وابسته به رسانه های معاند فارسی زبان اعلام کردند که قرار است به شرکت کنندگان در مراسم سهمیه سوخت داده شود. تمام این تلاش ها تنها برای ناچیز نشان دادن حضور گسترده مردم در بزرگداشت یوم الله 22 بهمن و عشق و علاقه آنها به انقلاب اسلامی صورت می گیرد./تمام

 


 



پی نوشت: سایت ایران وایر متعلق به رضا حقیقت نژاد است؛ او با رزومه فعالیت در سایت ایران وایر بارها برای استخدام در بنگاه خبرپراکنی BBC فارسی اقدام کرده ولی هر بار رد شده است!

مطالب مرتبط