main image
 1691    1399/11/29 1399/11/29

ترکیب سنتی و صنعتی شومن سابق/ از انکار خداوند تا تبلیغ صوفیسم

ترکیب سنتی و صنعتی شومن سابق/ از انکار خداوند تا تبلیغ صوفیسم


به گزارش ماهستیم؛ در یک دهه اخیر برخی از بازیگران، مجربان و چهره های تلویزیونی به امید آینده بهتر تصمیم به خروج از کشور گرفتند تا فعالیت حرفه ای خود را در شبکه های ماهواره ی فارسی زبان ادامه دهند، با این حال تجربه یک دهه اخیر نشان می دهد که اغلب آنها آنچنان که باید و شاید موفق نبوده اند! در این میان برخی به دلیل حضور در رسانه های ماهواره ی معاند و اظهارات خائنانه فرصت بازگشت دوباره به کشور را از خود سلب کردند، در همین رابطه می توان به سید محمد حسینی اشاره کرد.

 

سید محمد حسینی اندکی پس از حضور در تلویزیون های ماهواره ای و اجرای مسابقه تلویزیونی جذب اپوزسیون ساکن ایالات متحده امریکا شد؛ چندی نگذشت که سر از تلویزیون فارسی صدای آمریکا در آورد و با امیرعباس فخرآور، یکی از بدنام ترین چهره ها [به سبب خیانت های بسیار علیه ملت ایران] همکاری کرد. تاریخ انقضاء سید محمد حسینی یک ماه بیشتر نبود و رسانه ها با علم به آن او را از لیست میهمانان ویژه خط زدند!

 

همکاری با پادوی کاخ سفید شش ماه بیشتر طول نکشید و راه برای ادامه فعالیت سید محمد حسینی به پایان رسید تا اینکه خود تصمیم گرفت به تنهایی وارد مبارزه علیه ج.ا.ا شود؛ به همین منظور او تشکیلاتی به نام «ری استارت» راه اندازی کرد، هر چند که در ابتدا توانست نظر عده ای را به خود جلب کند اما در نهایت شکست خورد.

 

این بار سید محمد حسینی با تبلیغ تصوف و صوفی گری به میدان آمده، او در آخرین برنامه تلویزیونی [اینترنتی] وجود خداوند متعال را منکر شد و گفت: « برنامه تلویزیونی ری استارت طوری طراحی شده که کم کم تصور شما از خدوند تغییر می کند یعنی مثل اینکه بگویند زمین گرد است، اینکه زمین گرد است حقیقت دارد ولی واقعیت ندارد! تمام کتاب های ادیان ابراهیمی مربوط به اهل تصوف است، اینها دکان و دستگاه درست کردند تا از آن پول در بیاورند و گرنه تمام اینها مربوط به اهل تصوف است! برای همین است که هیچ پیامبری در زمان خودش کتابی ننوشته است!!!».

 

ترکیب سنتی و صنعتی باعث گسترش دامنه خزعبلات سید محمد حسینی می شود، او با اشاره به اینکه برنامه ری استارت یک برنامه کاملا علمی است، می گوید: «برنامه های ما آخر ریاضی و آخر فیزیک است و عرفا گفته اند و عده ای نمی گذارند که شما مطلع شوید؛ [حضرت] نوح به خدا گفت که این مردم من هستند و به آنها رحم کن ولی خدا گفت نوح تو نمی فهمی و نخواهی فهمید چون بعدها برنامه ری استارت می آید و مردم را خر فهم می کند!!!

 

سید محمد حسینی که گویی اختیار عقل را از دست داده در ادامه می افزایذ: «حضرت آدم [علیه السلام] هنگامی روی زمین آمد یک ژن به نام صوفیسم با خودش آورد که طوری شد که از هر دو فرزند یک مادر و پدر یکی از آنها حیوان و انسان نما بود، این انسان نماها از میلیون ها سال پیش هم وجود داشته اند، آن ری استارتی هایی که در کشتی نوح بودند و قضیه را درک کردند با نوح همسفر شدند و این گرفتاری در طول تاریخ بوده از ذوب شدن کره زمین در زمان دایناسورها تا سیل دریا در زمان نوح و  .... یک بار دیگر هم قرار هست اتفاق بیفتد که من در برنامه هایم در مورد آن توضیح خواهم داد!».

 


به نظر می رسد که شومن سابق تلویزیون به کل عقل خود را از دست داده که رفتاری چنین از خود نشان می دهد، فردی که با اجرای مسابقات تلویزیونی کار خود را در تلویزیون آغاز کرد سپس به ضدانقلاب روی آورد و ادای اپوزسیون را در آورد و حالا با صوفی گری و انکار خدای متعال پایان کار خود را رقم زد و همان یک عده جماعت نادان که هوادارش بودند را از دست داد./تمام

مطالب مرتبط