main image
 783    1400/09/11 1400/09/11

الو بیت رهبری؟ من محمد نوری زاد هستم

الو بیت رهبری؟ من محمد نوری زاد هستم

 

به گزارشماهستیم؛ محمد نوری زاد پس از گاف وحشتناک هفته گذشته که منجر به رسوایی وی شد بهسراغ بیت رهبری رفت! او برای خود شیرینی نزد محافل ضدانقلاب گوشی تلفن همراه خودرا برداشت و مثلا با بیت رهبری دقایقی عقده گشایی کرد! نمایش مضحک و عوام فریبانه نوریزاد در حالی است که او هفته گذشته با فریبکاری و حقه بازی مخاطبان خود را به اصطلاحسر کار گذاشت.

 

ویدئوساختگی نوری زاد از سر و صورت خون آلود و پاهای ناتوان حتی صدای ضدانقلاب خارج نشینرا هم در آورد. [1]

 

برای مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید

 

محمدنوری زاد در یک نمایش عوام فریبانه چنان وانمود کرد که با بیت رهبری در حال مکالمهاست، او ابتدا عنوان کرد که مطلب بسیار مهم دارد که حتما بایستی خدمت مقام معظمرهبری عنوان کند! نوری زاد از آنجا که تشنه دیده شدن است سعی کرد با عبور از خطقرمزها توجه اپوزسیون و چهره های فعال سیاسی را به خود جلب کند.

 

نوری زاددر بخشی از این مکالمه ساختگی خطاب به بیت رهبری گفت: « مطالبی که دراختیار دارم به کار ایشان [امام خامنه ای] می آید، اتفاق هایی که در اصفهان رخداده و چند نفر کشته و زخمی شده اند! من مشتاق مصاحبه با رهبر هستم یا اصلا میخواهم با رهبر ممکلت مناظره کنم! من اسناد و مدارکی دارم که نشان می دهد مسئولان اینکشور آدمکش هستند!».

 

به نظرمی رسد که محمد نوری زاد دچار بیماری خودشیفتگی است، تاکید او به برگزاری مناظرهبا رهبر معظم انقلاب بدون شک نشانه آشکار از این بیماری است. مصاحبه با چندتلویزیون فَکسَنی [به قول رضا پهلوی] و حمایت فُلان مقام آمریکایی شاید این تصور رادر نوری زاد بوجود آورده که او هم برای خود کسی شده!

 

محمدنوری زاد با اشاره به اینکه هیچ نقطه تاریکی در زندگی او وجود ندارد، گفت: « .....اصفهان که تا اینجا ساکت بود دیگر ساکت نخواهند ماند. الان جنگ حیثیت، آب و غیرت استو شما را آرام نخواهند گذاشت! پُشت بند اصفهان، شیراز و تبریز و خوزستان به پا خواهند خواست».

 

کاش اینفرصت فراهم می شد تا نظر کشاورزان اصفهانی در این خصوص شنیده شود، آیا آنها موافقنظر نوری زاد هستند و یا اصلا حاضر هستند چنین تفکری را در جمع خود پذیرا باشند!؟ پرواضح است که نظر کشاورزان اصفهانی در این باره چیست. محمدنوری زاد با سوء استفاده از فرصت بوجود آمده به دنبال بهره برداری سیاسی به نفعخود است؛ حیات سیاسی او و دیگران در گرو همین حوادث و رخدادهای اجتماعی است.

 

گفتنیاست در جریان اعتراض کشاورزان اصفهانی نسبت به موضوع حق آبه و خشکی زاینده رود،تعدادی از معترضان که حاضر به ترک محل نبودند دچار آسیب شدند. تصاویر منتشر شده درشبکه های اجتماعی نشان می دهد که اغلب آسیب دیدگان، جزو این قشر زحتمکش نبوده اند بااین حال به این مهم تاکید می کنیم که خشونت عامدانه علیه شهروندان محکوم است.ناگفته نماند که ممکن است در این بین برخی افراد به صورت خودسر عمل کنند ولی آنچهکه از شرایط ارزیابی می شود این است که مسئولان انتظامی تا آنجا که می توانستند درصددحل مشکل به طریق مسالمت آمیز بودند اما در نهایت رفتار برخی معترضان همه چیز راخراب کرد./تمام 

 

 

 


[1] معجزه عصای محمد نوری زاد همه را شوکه کرد+فیلم _سایت ماهستیم _ کدخبر:45846