main image
 379    1400/09/23 1400/09/23

استقبال مسیح علینژاد از اقدام پدر روح الله زم +تصاویر

استقبال مسیح علینژاد از اقدام پدر روح الله زم +تصاویر

 

به گزارشماهستیم؛ با اعلام خبر دستگیری روح الله زم، فعالیت های اپوزسیون و حامیان فتنه علیهجمهوری اسلامی ایران مختل شد. عملیات حرفه‌ای، هوشمندانه و به کار گیری روش هاینوین اطلاعاتی درباره فردی که تحت حمایت و حفاظت سرویس های اطلاعاتی کشورهای غربیبود، چهره های فعال سیاسی در خارج از کشور را به فکر فرو برد، بسیاری از آنان تصورمی کنند که شاید اسیر سرنوشت روح الله زم شوند.

 

صرف نظراز سوء استفاده و بهره برداری سیاسی امثال افرادی چون مسیح علینژاد از پرونده روحالله زم [1] آنهایی که تا دیروز زبان به کام کشیده بودند با اقدام اخیر محمدعلی زم،جان تازه گرفتند! همچنان که انتظار می رفت اپوزسیون و چهره های فعال سیاسی به بهرهبرداری از این موضوع پرداختند.

 

پدر روحالله زم در جریان مراسم سالگرد فرزندش، لباس روحانیت را از تن درآورد و گفت: « دارندبرای من پرونده‌سازی می‌کنند و از این و آن شهادت می‌گیرند که احیانا من لایق اینلباس روحانیت نیستم تا مرا مثلا محاکمه و خلع لباس کنند. من همین جا این لباس و اینعمامه را تقدیم می‌کنم به آنها که دارند با پول این ملت و امکانات این ملت هزینه می‌کنندکه اینها را بنشانند و وادار به دروغ و اجبار کنند علیه من. من خودم لباسم را در می‌آورمو تقدیم می‌کنم به شما».

 

 

 

نکتهقابل تامل اینکه محمدعلی زم تا پیش از دستگیری فرزندش بارها و بارها مخالفت خود رابا فعالیت های وی اعلام کرده بود! اظهارات اخیر او این فرصت را در اختیار رسانه هاو عوامل ضدانقلاب قرار داد تا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران عقده گشایی کنند.

 

 مسیح علینژاد که پیشتر از پرونده روح الله زم بهنفع خود بهره برداری سیاسی کرده بود درباره اقدام محمدعلی زم نوشت: « نمی توانمانکار کنم که از لباسی که بر تن دارید با تمام وجودم بیزارم، این لباس یادآورحکومت آدمکش و جنایتکاری است که سال ها رنج و دشواری را بر من تحمیل کرده است. امادیدن گریه ها بر مزار فرزندتان، قلبم را چنگ گرفت و به محض دیدن گریه تلخ شما بغضمن هم شکست.... شما چطور؟».

 

مسیحعلینژاد در ادامه با عباراتی که نشان از عقده های درونی او علیه جمهوری اسلامیایران دارد، افزود: « شما چطور!؟ آیا برای پدران و مادران که بر مزار فرزندان شانبر سر و سینه کوبیدند، گریسته اید؟ یا فقط در غم مولای تان [امام راحل] روح اللهمویه کرده اید؟ فرزندتان قربانی این رژیم شد، رژیمی که سال ها روزنامه نگاران راخفه کرد و سرهای نویسندگان زیادی را بر دار یا سینه خاک برد!».

 

برخی رسانههای معاند فارسی زبان با اشاره به سخنرانی محمدعلی زم چنان وانمود می کنند که اواز صف حامیان انقلاب اسلامی ایران خروج کرده و به خیل مخالفان آن پیوسته است! بااین حال باید خاطرنشان کرد که محمدعلی زم تاکنون هیچ سخن یا مطلبی علیه نظامجمهوری اسلامی ایران یا امام راحل بیان نکرده است.

 

انتظارمی رود که مسئولان امر با بررسی صحت و صقم موضوع، چناچه بی احترامی یا کم لطفی نسبتبه ایشان صورت گرفته است با دل جویی و تسلی، زمینه هرگونه بهره برداری از دشمنان ورسانه های وابسته به نظام سلطه گرفته شود.

 

 

لازم بهذکر است که محمدعلی زم چند روز پس از بازداشت فرزندش توسط نیروهای اطلاعات سپاه طیبیانیه ی نوشت: « ....این رخداد، مصداقی بود از مفهوم عمیق هدایت الهی و مظهری ازقادریت حضرت متعال بر همه کائنات و نشانی از اعجازگونگی «وَ مَکَرُوا وَ مَکَرَاللَّهُ وَ اللَّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ» و تفوّق «یَدُ‌ اللَّهِ فَوْقَ أَیْدِیهِمْ»بر صورت چروکیده و سیرت زشت و سیاه استعمار و استکبار، که از آستین پرصلابت سپاهعزیزمان بیرون آمده است! که به پاس شکرانه آن، ان‌شاء‌الله چهره همه منافقان،منحرفان، نفوذی‌ها و نمکدان‌شکن‌های تنیده در پیکره نظام مقدس که اسبابِ فریبِفرزندانِ ساده‌دل و سهل‌انگاری چون فرزند ما و تحریف حقایق و انکار خدمات جمهوریاسلامی را فراهم ساخته‌اند، آشکار خواهد شد!همه ما،خاضعانه بر خود لازم می‌دانیم که نسبت به الطاف و راهبری‌های رهبرِ همیشه‌بزرگوارو فرزانهٔ خود و عزیزان زحمتکش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متشکر باشیم و از حضرتایشان و سپاه محترم و همه اشخاص گرامی حقیقی و حقوقی که در یکی دو سال اخیر،ناجوانمردانه مورد اتهام و آزار کانال بی‌حساب‌وکتاب، مفتضح و بی‌اخلاق «آمدنیوز»قرار گرفته‌اند، به سهم خود، عذرخواهی نموده و از همه بزرگواران برای روح‌الله زم،طلب بخشش و حلالیت .....»./تمام