main image
 642    1400/09/27 1400/09/27

بساط ضدانقلاب در بنیاد ستار بهشتی جمع شد! +فیلم

بساط ضدانقلاب در بنیاد ستار بهشتی جمع شد! +فیلم

 

به گزارشماهستیم؛ مادر ستار بهشتی با دستاویز قرار دادن پرونده مرگ فرزند به باج خواهی ازج.ا.ا مشغول است، علیرغم اینکه او سواد سیاسی چندانی ندارد اما پای ثابت مصاحبه باشبکه های ضدانقلاب است و جالب اینکه از سرنگونی حکومت سخن می گوید.

 

ستاربهشتی در 9 آبان سال 1391 به جرم انتشار محتوای مجرمانه در شبکه های اجتماعی، توسطپلیس فتا دستگیر شد. این جوان 32 ساله چند روز بعد به دلایل نامعلوم فوت کرد، این پروندهبا اولویت درجه اول مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت و در نهایت حکم به گناهکاری ماموراننیروی انتظامی صادر گردید. با این همه مادر ستار بهشتی ضمن رد نتیجه دادرسی، خواهانعذرخواهی رسمی مقام های ارشد جمهوری اسلامی ایران شد! او با تاثیر پذیری ازاپوزسیون به مبارزه علیه حکومت اقدام کرد.

 

حامیانفتنه و اپوزسیون خارج از کشور با سوء استفاده از ناآگاهی گوهر عشقی، بنیاد ستاربهشتی را تاسیس کردند، بنیاد به اصطلاح مدنی که از دل آن نامه به دونالد ترامپبیرون زد! اخیرا بنیاد ستار بهشتی مدعی شده است که گوهر عشقی مورد حمله افرادناشناس قرار گرفته است! مطابق انتظار رسانه های معاند فارسی زبان یک عملیات رسانهای گسترده را در دستور کار قرار دادند.

 

به دنبالهجمه گسترده رسانه های معاند فارسی زبان علیه جمهوری اسلامی ایران، صدا و سیما نیزدست به کار شد؛ بخش خبر 20:30 در قالب یک گزارش خبری به ارائه مستنداتی پرداخت کهنشان می داد، ادعای گوهر عشقی از اساس دروغ بوده است! برای مشاهده این گزارش میتوانید کلیپ ویدئویی ذیل را مشاهده فرمائید.

 

 

رسانههای معاند فارسی زبان و ضدانقلاب خارج نشین با بهانه تراشی های، گزارش بخش خبری20:30 را سفارشی و فاقد اعتبار عنوان می کنند! در همین رابطه می توان به گزارشسایت خبرنامه گویا اشاره کرد، این سایت مدعی است که بخش خبر 20:30 به صورت مستقیمتحت نظر سازمان اطلاعات سپاه پاسداران است.

 

علاوه برخبرنامه گویا، کانال رادیو کوچه و کانال سرانه نیز گزارش هایی در این باره منتشرکردند؛ همچنان که پیشتر اشاره شد بخش خبری 20:30 به ارائه مستنداتی پرداخت، از جملهآن می توان به اظهارات راننده خودرو سواری و تکنسین های اورژانس 115 اشاره کرد.نکته جالب اینکه رسانه های معاند فارسی زبان همچنان بهانه تراشی می کنند!

 

کانالرادیو کوچه و کانال سرانه در اینباره گفت: « خبرنگار صدا و سیما ظرف مدت کوتاهی توانستراننده خودرو سواری را پیدا کرده و با او درباره حادثه ی که برای گوهر عشقی اتفاقافتاد، مصاحبه کند. این در حالی است که پلیس ایران حتی در تصادف های منجر به فوت،به این سرعت عمل نمی کند! راننده خودرو فداکار به صورت ناخود آگاه به شاهدی برای نقضروایت بنیاد ستار بهشتی عمل کرد؛ همچنین تکنسین های اورژانس کار خود را ول کرده و درخدمت سازمان اطلاعات سپاه سخن گفتند».

 

پر واضح است که ماجرای حادثه برای گوهر عشقی توسط حامیان فتنه طراحی و برنامه ریزی شده، آنها با سوء استفاده از مادر ستار بهشتی همچنان به حیات سیاسی خود ادامه می دهند! مادامی که بغض و کینه گوهر عشقی از نظام ج.ا.ا ادامه داشته باشد، این قبیل ماجراها ادامه خواهد داشت./تمام

مطالب مرتبط