main image
 382    1400/10/05 1400/10/05

سوپرایز به سبک اپوزسیون خارج از کشور

سوپرایز به سبک اپوزسیون خارج از کشور

 

به گزارش ماهستیم؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آخرین روز از رزمایش پیامبر اعظم 17 یک سوپرایز ویژه برای اسرائیلی ها ارائه کرد؛ در این رزمایش 16 موشک بالستیک سپاه پاسداران به سوی تاسیسات شبیه سازی شده دیمونا شلیک گردید. گفتنی است اقدام اخیرسپاه پاسداران در واکنش به رجزخوانی مقام های رژیم صهیونیستی صورت گرفت.

 

رسانه های معاند فارسی زبان بدون اشاره به تهدید نظامی رژیم اسرائیل علیه ایران، اقدام سپاه پاسداران را مغایر با قوانین بین المللی و مصداق بارز تنش آفرینی در منطقه عنوان کردند!  دراین میان برخی مدیران و برنامه سازان شبکه های ماهواره ی فارسی زبان در واکنش به رزمایش پیامبر اعظم 17 پا را از حد فراتر گذاشته و از جانب اسرائیلی ها قول دادندکه در آینده نزدیک ایران سوپرایز خواهد شد نه اسرائیل!

 

علیجوانمردی در مصاحبه با شهرام همایون در تلویزیون کانال وان گفت: « جمهوری اسلامی در مذاکرات هسته ای به دنبال وقت کُشی است، با رویه ی که مقام های نظام در پیش گرفته اند دنبال آن هستند که از صدور قطعنامه در جلسه شورای حکام جلوگیری کنند و علاوه بر این در دراز مدت بتوانند ساخت سلاح هسته ای را تکمیل کنند. درست مانند کره شمالی یعنی کشورهای جهان را در مقابل کار انجام شده قرار دهند. به نظر من اسرائیل دست روی دست نخواهد گذاشت».

 

علی جوانمردی در بخش دیگری از مصاحبه افزود: « اسرائیل هیچگاه توان نظامی خود را اعلام نکرده است، در عوض این کشور همواره دشمنان خود را سوپرایز کرده است؛ در جنگ 1967چند کشور عرب وعده نابودی اسرائیل دادند اما ظرف شش روز تمام آن ارتش ها شکست خوردند و بخش هایی از سرزمین شان تقدیم اسرائیل شد».

 

عوامل ضدانقلاب از بلندگوهای تبلیغاتی چنان درباره رژیم صهیونیستی سخن می گویند که مخاطب در تشخیص هویت و ملیت آنها دچار شک و تردید می شود! این جماعت همان حامیانِ حمله نظامی ایالات متحده امریکا به ایران [در زمان ترامپ] هستند که مبارزه به اصطلاح سیاسی شان با عدم استقبال مردم ایران مواجه شد در حال حاضر چشم امید این جماعت به ایالات متحده امریکا و اسرائیل است./تمام