main image
 359    1401/03/02

ارتباط حمید استیلی با پرونده مسیح علینژاد

داستان سرایی سایت ایران وایر

به گزارش ماهستیم؛ در یک اقدام برنامه ریزی شده و هماهنگ، مسیح علینژاد با حضور در رسانه های آمریکایی مدعی شد که جمهوری اسلامی ایران قصد ربودن او را داشته است! دولت ترامپ نیز بلافاصله نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و ضمن اعلام حمایت دوباره از علینژاد، یک تیم محافظت ویژه برای او در نظر گرفت. این نمایش عوام فریبانه در روزهایی کلید خورد که روح الله زم در دام ماموران وزارت اطلاعات گرفتار آمده بود.

نمایش مسیح علینژاد تا چند ماه ادامه داشت و او روزانه یادداشت هایی را در شبکه های اجتماعی علیه ج.ا.ا منتشر می کرد؛ پر واضح بود که این نمایش چند ماه بیشتر دوام نمی آورد، همینطور هم شد! مسیح علینژاد در سکوت خبری سر از ایتالیا در آورد، آن هم بدون تیم محافظت و نگرانی از قصد ماموران جمهوری اسلامی! [1]

به نظر می رسید که بازی با افکار عمومی به پایان راه رسیده و باید طرح دیگر اندیشه شود! اصولا امثال افرادی چون مسیح علینژاد برای ادامه حیات سیاسی نیازمند به چنین روش های کثیف هستند.

بعد از گذشت حدود یکسال از آن ماجرا همچنان برخی رسانه های معاند به دنبال بهره برداری سیاسی هستند؛ همزمان با جنجال آفرینی ضدانقلاب خارج از کشور درباره بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران و کانادا، یکی از سایت های معاند فارسی زبان ماجرای ربایش مسیح علینژاد را دستاویز حمله به کادر فنی تیم ملی کرده است! حال آنکه اصل ماجرا از اساس دروغ بوده است.

پیام یونسی پور، نویسنده سایت ایران وایر در این باره می نویسد: « حمید استیلی برگزاری بازی ایران و کانادا را نشانه‌ای از بی‌طرف بودن فوتبال و ورزش در مقابل سیاست دانست، او یازدهم اسفند ۱۴۰۰ یعنی در فاصله کمتر از سه ماه قبل از این اظهارات، به روزنامه همشهری گفته بود لحظه‌ای که رهبر جمهوری اسلامی پیشانی‌ام را بوسید، بهترین لحظه زندگی‌ام بود!».

نویسنده سایت ایران وایر در ادامه با اشاره کیفر خواست وزارت دادگستری ایالات متحده امریکا علیه محمود خاضعین، توجه مخاطب را به عکس یادگاری حمید استیلی و محمود خاضعین جلب کرده و نتیجه گیری می کند که حمید استیلی نیز در ماجرای [ساختگی] ربودن مسیح علینژاد نقش داشته است.

در بخشی از گزارش سایت ایران وایر می خوانیم: « از حمید استیلی و محمود خاضعین، چندین تصویر در فضای مجازی وجود دارد. مدیر فنی کنونی تیم ملی ایران هرگز در مورد عمق یا چرایی رابطه‌ با محمود خاضعین توضیح نداده است».

موج سواری ایران وایر درباره طرح ربودن مسیح علینژاد و مرتبط کردن آن با مدیر فنی تیم ملی فوتبال در حالی است که اغلب رسانه های معاند فارسی زبان ترجیح می دهند تا درباره آن ماجرای پر ابهام مطلبی منتشر نکنند!/تمام


[1] بررسی ادعای ربایس مسیح علینژاد _ ماهستیم _لینک خبر