main image
 390    1400/11/21

بیانیه فرح پهلوی در سالگرد پیروزی انقلاب

دل خوشی های فرح

به گزارش ماهستیم؛ در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن 1357 بار دیگر اپوزسیون خارج از کشور به عقده گشایی روی آورده اند چراکه مبارزه 43 ساله شان نتیجه ی جز شکست نداشته است! در این میان اعضای خانواده پهلوی نیز مطابق معمول با انتشار پیام در شبکه های اجتماعی رفتار مشابه از خود نشان داد.

فرح پهلوی برخلاف سال های گذشته این بار به جای استفاده از واژه فاجعه از فتنه استفاده کرده است، به نظر می رسد که این تعبیر بیشتر به ادعای پوچ سلطنت طلبان در خصوص دخالت دولت های غربی در روی کار آمدن جمهوری اسلامی ایران اشاره دارد. باید گفت که این جماعتِ نادان همچنان انقلاب مردم ایران علیه حکومت ظالم شاهنشاهی را انکار می کنند.

فرح پهلوی در بخشی از پیام خود با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 آورده است: « همه ایرانیانی که مهر این کهن دیار را در دل دارند، همه آن ها که با راز پایداری و سرافرازی ایران در طول قرون آشنا هستند و دستیابی به سربلندی و شادی و ایمنی را آرزو می کنند، دست در دست هم با استواری و همبستگی در راه پیروزی بر تیرگی ها و دشواری ها گام بر می دارند».

نکته قابل تامل دیگر اینکه فرح پهلوی برخلاف سال های گذشته از گاهشمار شاهنشاهی استفاده کرده است! فانتزی بیوه پهلوی در استفاده از تاریخ شاهنشاهی و وعده های تکراری و پوچ به هواداران مصداق بارز عوام فریبی است چراکه تاریخ به عقب بازنخواهد گذشت و این را خودشان هم می دانند./تمام