main image
 673    1401/04/11

خیانت فاطمه سپهری به خون شهید

فاطمه سپهری در مصاحبه با شهرام همایون چه گفت!؟

به گزارش ماهستیم؛ رضا پهلوی تلویزیون های لس آنجلسی را تلویزیون های فَکسنی خواند، شاید که دست از سر او بردارند، اما نشد! در فاصله این سال های تلاش زیادی شد تا ضمن تطهیر حکومت پهلوی، از فرزند محمدرضا پهلوی به عنوان رهبر جریان اپوزسیون یاد شود. در همین رابطه می توان به تلویزیون کانال وان اشاره کرد.

شهرام همایون در جریان مصاحبه با فاطمه سپهری [خواهر محمدحسین سپهری] نام رضا پهلوی را به میان می آورد! مدیر تلویزیون کانال وان با طرح این موضوع که در صورت برگزاری تظاهرات خیابانی در شهرهای ایران، ما فقدان رهبر را احساس خواهیم کرد، به نام رضا پهلوی اشاره و نظر فاطمه سپهری را جویا شد!

پر واضح است که طرح این موضوع از قبل با فاطمه سپهری هماهنگ شده بود. در واقع باید گفت که بهای ذکر نام محمدحسین سپهری در تلویزیون کانال وان، دفاع تمام قد خواهرش از پهلوی بود.

فاطمه سپهری در پاسخ به شهرام همایون گفت: « چاره کار همین است، مردم همین الان هم کف خیابان هستند! به عنوان کسی که مخالف جمهوری اسلامی است می گویم به نظر من شاهزاده رضا پهلوی اقبال بیشتری از دیگران دارد. از سال 1396 بیشترین کسی که یادآوری کرد و اقبال ش بیشتر بود همین خاندان پهلوی بود! اپوزسیون ها اگرچه مخالفت هایی دارند اما من می گویم نه! مردم، همه، آنچه که من می بینم همه نظرشان درباره خاندان پهلوی است!».

فاطمه سپهری در ادامه افزود: « از رضا پهلوی به عنوان وارث خاندان پهلوی می خواهم تا همت کنند و پای کار باشند چون علیرغم تمام تبلیغاتی که علیه خاندان پهلوی می شود، مردم به آنها اطمینان و اعتقاد دارند!

 به نظر می رسد که فاطمه سپهری تصور می کند چون همسر شهید است می تواند قانون را زیر پا بگذارد! آیا چنین است!؟ /تمام