main image
 576    1400/11/05

دروغ تلویزیون من و تو به مخاطبان

پاک شدن نتایج یک نظرسنجی توسط عوامل من و تو

به گزارش فارس؛ تغییر سبک زندگی ایرانیان، انتشار اخبار منفی علیه ایران از مهمترین پروژه‌های تعریف شده برای شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان من و تو است. من‌وتو ثابت کرده برای رسیدن به این اهدافش از هیچ اقدام غیرحرفه‌ای و حتی دروغ گفتنی اِبا ندارد.

 در تازه‌ترین مورد این شبکه انگلیسی برای هموار کردن روابط رژیم صهیونیستی با ایران دست به کار شد و سوالی را تحت عنوان اینکه «آیا روابط ایران و اسرائیل باید دوستانه باشد» مطرح کرد. اما درحالی که ۷۰درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی تلگرامی این برنامه اعلام کرده بودند، روابط ایران با اسرائیل نباید دوستانه باشد، اما این شبکه اعلام کرد که شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی موافق روابط دوستانه با اسرائیل هستند.

عوامل من‌وتو پس از اعلام نتایج مورد دلخواهشان! با چند کارشناس از جمله فردی که او را کاردارفرهنگی اسرائیل در ایران (آینده) خواند، ارتباط تصویری گرفت. نکته قابل‌تامل آن بود که من و تو پس از مدتی نتایج این نظرسنجی را از روی کانال تلگرامی اش پاک کرد.

متاسفانه سیاست این شبکه بر دروغ گویی و هجمه روانی_رسانه ای علیه ج.ا.ا برنامه ریزی شده است، در این میان جامعه روحانیت نیز بی بهره نمانده اند! در همین رابطه می توان به خبری درباره توصیه دینی آیت الله بهجت درباره همه گیری بیماری کرونا اشاره کرد. نکته جالب اینکه دست اندرکاران من وتو در حالی این خبر را منتشر کردند که حضرت آیت الله بهجت بیش از 10 سال است که فوت کرده اند!!!