main image
 262    1401/02/27

دستور سازمان به اعضا بعد از آتش زدن مساجد را ببینید +تصویر

سوء استفاده از دغدغه این روزهای مردم

به گزارش ماهستیم؛ اعتراض هموطنان در برخی شهرها مورد سوء استفاده اغتشاش گران قرار گرفته، اگرچه عموم معترضان نسبت به گرانی کالا و محصولات غذایی اعتراض دارند اما گروهی نیز به دنبال بهره برداری سیاسی هستند. بنابر اخبار رسیده در چند شهر به تعدادی از مساجد و پایگاه های بسیج حمله صورت گرفته است، رسانه های معاند فارسی زبان ادعا می کنند که این مردم واقعی هستند که به دلیل ناامیدی از حکومت به دنبال براندازی هستند! لحظه شماری اپوزسیون و رسانه های معاند فارسی زبان برای براندازی [کاری که نتوانسته اند در طول چهل و اندی سال گذشته انجام دهند] در حالی است که خواسته ی عموم معترضان اساسا چیز دیگری بوده است.

برگزاری اجتماع و راهپیمایی در ایران به دلایل مختلف همواره چالش برانگیز بوده است؛ از آنجا که اغلب تظاهرات با حضور اغتشاش گران و عوامل اجیر شده به آشوب و ناامنی منجر می شود لذا حساسیت ها در اعطای مجوز همچنان پابرجاست.

این روزها اکانت های سایبری وابسته به سازمان تروریستی منافقین بیش از هر زمان دیگری مشغول فعالیت هستند؛ در جریان فتنه سال 1388 بسیاری از مساجد، بانک ها و سازمان های دولتی توسط سلطنت طلبان و افراد وابسته بخ سازمان تروریستی منافقین به آتش کشیده شد، اساسا خرابکاری برای سازمان منافقین نماد قدرت محسوب می شود. نکته مهم و قابل تامل اینکه مردم عادی هیچگاه خود را درگیر این مسائل نمی کنند چراکه دغدغه و خواسته ی آنها چیز دیگری است.

اتش زدن مساجد

کار به جایی رسیده که اکانت های سایبری وابسته به سازمان تروریستی منافقین، آدرس می دهند! در تازه ترین این موارد می توان به اعلام عمومی آدرس یک شرکت خصوصی به نام «ابر آروان» اشاره کرد که از قرار معلوم در حوزه IT و ارتباطات فعالیت دارد. اکانت توییتری سازمان منافقین از مردم می خواهد که پس از آتش زدن مساجد و حوزه های علمیه به سراغ این آدرس بروند! آیا این مردم دغدغه معیشت و گرانی دارند یا آتش زدن مساجد و حمله به پایگاه های بسیج !؟/تمام