main image
 225    1401/11/07

دلجویی رضا پهلوی از بازیگر مبتذل فیلم فارسی

تلاش رذیلانه رضا پهلوی و حقارت شهناز تهرانی

به گزارش ماهستیم؛ رضا پهلوی با کارزار «من وکالت می دهم» بار دیگر شانس خود را برای رهبری اپوزسیون خارج از کشور امتحان کرد، گروه ها و سازمان های سیاسی در واکنش به اقدام رضا پهلوی سر ناسازگاری به ایراد انتقادها علیه او پرداختند. گفتنی است رضا پهلوی پیشتر در جریان شورای ملی ایران و پروژه ققنوس درصدد بود تا رقبای سیاسی را حذف و خود را به عنوان نماینده مردم ایران معرفی کند.

این روزها که کارزار «من وکالت می دهم» از درجه اعتبار ساقط شده و علنا به انتقادها علیه حکومت پهلوی بدل شده است، رضا پهلوی با دلجویی از یک بازیگر زن فیلم های مبتذل می کوشد تا همچنان مورد توجه افکار عمومی باشد! او در واقع تلاش دارد که گذشته نه چندان درخشان خانوادگی ش را بهبود ببخشد.

رضا پهلوی در یک اقدام جنجال برانگیز از بازیگر زن فیلم های مبتذل دلجویی کرد! این اقدام پس از آن صورت گرفت که شهناز تهرانی توسط «لیلی گلستان» مورد اهانت قرار گرفت! شهناز تهرانی، بازیگر فیلم فارسی های مبتذل پیشتر با انتشار یک پست در شبکه های اجتماعی ضمن حمایت از رضا پهلوی به کارزار «من وکالت می دهم» پیوست.

شهناز تهرانی با اشاره به تماس تلفنی رضا پهلوی در شبکه های اجتماعی نوشت: « غیر از این از یک نجیب زاده با اصالت انتظار نمی رفت».

انتشار فیلم مکالمه تلفنی رضا پهلوی با شهناز تهرانی و دلجویی از وی چیزی جز نمایش حقارت فردی نزد فرد دیگر نیست. ذوق زدگی و خوشحالی غیرقابل وصف سلطنت طلبان از تماس تلفنی رضا پهلوی با شهناز تهرانی قابل درک نیست! مگر نه اینکه به ادعای این جماعتِ نادان، تفاوتی میان افراد نیست و تازه اینکه رضا پهلوی برخلاف آنچه ادعا می کند از جلب نظر اکثریت ایرانیان خارج نشین عاجز است.

رضا پهلوی حتی با گفتن این جمله که "علاقه و میل چندانی به حکومت پادشاهی ندارد و با جمهوری سازگاری بیشتری دارد" نتوانسته نظر ایرانیان خارج از کشور را جلب و اکثریت آنها را با خود همراه کند! تلاش و اصرار رضا پهلوی برای حذف رقبای سیاسی و کسب عنوان رهبری اپوزسیون با آنچه گفته است در تضاد آشکار است./تمام