main image
 311    1401/07/03

روایت رادیو فردا از آمبولانس های 115 و سقوط شهر رشت

نفس های آخر برای رسانه های معاند

به گزارش ماهستیم؛ تجمع اعتراض آمیز هموطنان درباره گشت ارشاد و آنچه در ساختمان وزار روی داد از روال عادی خارج شده است! معترضان با آتش زدن پرچم ایران و سر دادن شعارهای ساختارشکنانه به دنبال سرنگونی نظام ج.ا.ا هستند، طبق معمول آنها با تخریب اموال عمومی، شکستن شیشه مغازه ها و خودروهای سواری به ایجاد ناامنی می پردازند و جالب اینکه خود را داغدار فوت مهسا امینی می دانند!

رسانه های معاند فارسی زبان از دقایق ابتدایی شروع اعتراض ها با قطع برنامه های خود به پوشش اخبار ایران پرداختند؛ هدایت و آموزش، انتشار اخبار کذب، اعلان شعارها، مدیریت تجمعات و اختلاف پراکنی از جمله فعالیت های رسانه های ماهواره ی معاند طی چند روز گذشته بوده است. در همین رابطه می توان به رادیو فردا اشاره کرد.

رادیو فردا در بخشی از گزارش خود درباره اوضاع شهر رشت به دروغ ادعا کرده است، نیروی انتظامی برای انتقال نیروهای خود و همچنین بازداشتی ها از آمبولانس استفاده می کند! این شایعه سبب شد تا گروهی از معترضان به آمبولانس ها [در حین ماموریت یا استقرار] حمله ور شوند و بعضا اقدام به آتش زدن آن کنند!

رادیو فردا در بخش دیگری از گزارش با استناد به مطالب منتشر شده در شبکه های اجتماعی نوشت: « فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان گفته است که چند شب است در یک قدمی سقوط هستیم!». گفتنی است ساعاتی پس از انتشار این خبر، وبسایت گیل نیوز طی اطلاعیه ی اعلام کرد که این رسانه طی چند ماه گذشته هیچ مصاحبه ی با فرماندهی انتظامی گیلان نداشته و این گفت‌وگو توسط برخی از افراد ساخته شده است.

شایعه رسانه های معاند فارسی زبان درباره سقوط رشت

پر واضح است که ضدانقلاب و رسانه های معاند فارسی زبان با انتشار این قبیل اخبار به دنبال تهییج افکار عمومی و حضور مردم در خیابان هستند، از این جهت لازم است عموم هموطنان نسبت به عملیات رسانه ای دشمن هوشیار و آگاه باشد./تمام