main image
 304    1401/03/08

سوء استفاده مسیح علینژاد از آبادانی ها

سوژه وزارت اطلاعات بدون محافظ به نروژ رفت

به گزارش ماهستیم؛ ریزش ساختمان متروپل در آبادان و جان باختن تعدادی از هموطنان در آن حادثه دستاویز ضدانقلاب خارج از کشور برای عقده گشایی علیه جمهوری اسلامی ایران شده است؛ مسیح علینژاد در اقدام نمایشی با حضور مقابل سفارت ایران در نروژ زبان به تهدید علیه کارمندان سفارت گشود.

حضور مسیح علینژاد مقابل سفارت ایران در حالی است که او چند ماه پیش ادعا کرده بود، جمهوری اسلامی ایران قصد ربودن او را داشته است! جنجال آفرینی او البته چند روز بیشتر طول نکشید و ماجرا لو رفت. مسیح علینژاد در حالی که ادعای می کرد ماموران وزارت اطلاعات قصد ربایش او را دارند سر از ایتالیا در آورد!

نمایش عوام فریبانه مسیح علینژاد پس از آن صورت می گرفت که کارزار مبارزه با حجاب شکست خورد، در این رابطه می توانید اینجا مطالعه کنید.

مسیح علینژاد این بار در نمایش مسخره به سراغ سفارتخانه جمهوری اسلامی ایران در نروژ رفته و از کارمند سفارت می خواهد علیه حکومت صحبت کند! او در بخشی از این ویدئو می گوید: « ... آمدم اینجا مقابل دفتر سفارت جمهوری اسلامی در نروژ اسلو، آنقدر به در بکوبم تا در را باز کنند و صدای اعتراضم را بشنوند. ما ایرانیان خارج کشور از همه کارمندان سفارتخانه‌ها  می خواهیم به صورت علنی استعفا دهند و به مردم بپیوندند».

ریزش ساختمان متروپل در آبادان و جان باختن تعدادی از هموطنان دستاویز اپوزسیون و رسانه های معاند فارسی زبان برای هجمه علیه جمهوری اسلامی ایران شده است. در پی حادثه ریزش ساختمان متروپل عده ای از افراد با نیت قبلی به محل حادثه مراجعه و ضمن ایجاد تنش با ماموران نیروی انتظامی، امنیت محل را به مخاطره انداختند که در نهایت منجر به درگیری با پلیس شد.

طی روزهای گذشته مردم آبادان در چند نقطه شهر اقدام به برگزاری تجمع اعتراض آمیز کرده اند، گزارش شده است که در برخی نقاط شهر مردم با پلیس درگیر شده اند. از آنجا که خواسته مردم آبادان اجرای عدالت و مجازات افراد دخیل در پرونده ریزش ساختمان متروپل است به نظر می رسد که رسیدگی سریع و فوری دستگاه های ذیربط به موضوع می تواند تا اندازه ی التیام بخش باشد. جای شک و تردید نیست که فساد و رانت در شهرداری و سازمان های وابسته منجر به این حادثه شده بنابراین باید ساز و کار مناسب در این باره اندیشده شود./تمام