main image
 441    1401/12/16

فرمان حمله صادر شد

به بهانه مسمویت دانش آموزان اتفاق افتاد

به گزارش ماهستیم؛ با گذشت چند ماه از پایان اغتشاش های خیابانی شاهد دور تازه ی از تلاش ها برای آغاز ناامنی و آشوب در کشور هستیم؛ اپوزسیون خارج از کشور و دشمنان ج.ا.ا حاضر به قبول شکست نیستند؛ مشاهده اخبار و گزارش رسانه های معاند فارسی زبان موید آن است که آنها برای ناآرامی ها در ایران لحظه شماری می کنند.

در حال حاضر دو راهکار کلی برای براندازی جمهوری اسلامی ایران در نظر گرفته شده است.

_ اپوزسیون با برگزاری راهپیمایی و تظاهرات در خارج از کشور به دنبال جلب توجه کشورهای غربی است، علاوه بر این آنها با معرفی چند سلبریتی این پیام را مخابره می کنند که گزینه جایگزین جمهوری اسلامی چه کسانی خواهند بود.

_ در داخل کشور شرایط مطابق با آنچه برای آن برنامه ریزی کرده اند، پیش نرفته است؛ آنها موفق به ایجاد بحران و ناامنی در کشور نشده اند. این روزها اخبار و گزارش های متعددی درباره مسمویت دانش آموزان دختر منتشر می شود. پر واضح است که هدف دشمنان و مخالفان جمهوری اسلامی ایران ایجاد نارضایتی عمومی است.

اکانت های ضدانقلاب با هشتگ حمله شیمیایی، افکار عمومی مورد هدف قرار می دهند؛ اغلب این اکانت ها که توسط سازمان تروریستی منافقین کنترل می شود، وظیفه دارند که ضمن بزرگ نمایی زمینه لازم برای ایجاد نارضایتی و بحران اجتماعی را فراهم آورند.

به عنوان مثال این اکانت کاریری با بهانه قرار دادن موضوع مسمویت دانش آموزان به مخاطبان پیشنهاد می دهد که پایگاه های بسیج و حوزه های علمیه را با کوکتل مولوتف مورد حمله قرار دهند. اکانت های کاربری متعلق به سازمان منافقین احساسات و عواطف عمومی را هم نشانه می رود تا بذر نفرت از جمهوری اسلامی ایران کاشته شود!

اکانت های سایبری-اکانت منافقین

از ابتدای ماجرای مسمویت دانش آموزان در مدارس، رسانه های معاند فارسی زبان انگشت اتهام را به سوی جمهوری اسلامی ایران نشانه رفته اند! آنها مدعی هستند که حکومت و دولت ابراهیم رئیسی مانع و مخالف تحصیل دانش آموزان دختر است؛ علاوه بر این آنها تلاش می کنند تا موضوع توسط مراجع بین المللی بررسی و پیگیری شود!

علیرغم اتهام پراکنی علیه جمهوری اسلامی ایران و تاکید به لزوم تحصیل دانش آموزان اما اکانت های ضدانقلاب با انتشار اخبار دروغ و بزرگ نمایی درباره آن، از پدران و مادران می خواهند تا مانع رفتن فرزندشان به مدارس شوند! در همین رابطه می توان به پیام این اکانت کاربری اشاره کرد.

اکانت منافقین-مسمومیت دانش اموزان

وجود یک چنین فضایی سبب شده است تا همه آنهایی که سودای قدرت در سر می پرورانند، دست به قلم شده و به اصطلاح خودشان بیانیه صادر کنند. در این رابطه می توان به بیانیه اخیر بیوه پهلوی اشاره کرد که با اراجیف تکراری خود سعی در تطهیر حکومت پهلوی دارد./تمام

فرح پهلوی-بیوه پهلوی

مطالب مرتبط