main image
 1903    1399/05/02 1399/05/02

لو رفتن دروغ نرگس محمدی درباره زندان زنان

خبرنگار صدا و سیما با دوربین به زندان رفت

به گزارش ماهستیم؛ نرگس محمدی و عناصر معاند خارج از کشور در واکنش به گزارش بخش خبری 20:30 بازهم به دروغ متوسل شده اند؛ هفته گذشته تقی رحمانی، همسر نرگس محمدی از ابتلا وی و چند نفر از زندانیان به بیماری کرونا خبر داد و اعلام کرد که هیچ امکانات پزشکی و بهداشتی برای آنها درنظر گرفته نشده است، علاوه بر این در یک ویدئو تبلیغاتی فرزندان نرگس محمدی مدعی شدند که برای مدت طولانی با مادرشان تماس تلفنی نداشته اند!

درگزارش های قبلی به این مهم اشاره شد که برخی از زندانیان سیاسی_امنیتی برای جلب توجه نزد رسانه ها و مجامع بین المللی به مظلوم نمایی و دروغ پردازی درباره شرایط زندان می پردازند. اعلام خبر ابتلا نرگس محمدی به بیماری کرونا از سوی «تقیرحمانی» مصداق بارز تحریف افکار عمومی و سیاه نمایی علیه دستگاه قضائی کشور بود.

خوشبختانه روابط عمومی سازمان زندان ها در واکنش به هجمه روانی_رسانه ای دشمن عملکرد بسیارخوبی از خود نشان داد؛ پخش گزارش 20:30 از وضعیت بهداشتی زندان زنجان و رسیدگی روزانه تیم پزشکی برای زندانی ها ثابت کرد که شایعات ضدانقلاب و رسانه های وابسته به نظام سلطه دروغ بیش نبوده است.

بااین وجود همچنان نرگس محمدی و عناصر معاند در خارج از کشور بر ادعای خود پافشاری می کنند! رسانه های معاند فارسی زبان صبح دیروز در گزارشی به نقل از نرگس محمدی مدعی شدند که تصاویر بخش خبری 20:30 مربوط به ده روز پیش بوده است!

رسانه های معاند فارسی زبان در گزارش خود به نقل از نرگس محمدی آورده اند: « حتی همان تصاویرضبط شده با ضرب سرم و دارو را هم نتوانستند کامل پخش کنند. سرفه امان مان نمی‌داد.یک ماسک به هر کدام ما دادند. ژل شستشوی دست را که مدت‌ها التماس می‌کردیم و نمی‌دادندبالاخره دیروز با پول خودمان خریدند و دادند. فقط سه تا. حال عمومی‌مان افتضاح است،رمق‌مان رفته، نمی‌توانم راه بروم.تهوع، استفراغ، بی‌رمقی و حس بویایی‌مان هم از بین رفته؛ به زحمت از جا بلند می‌شوم».

 

 

 

 

همزمانبا دروغ پردازی نرگس محمدی و تلاش رسانه های فارسی زبان برای ترسیم تصویر دلخواه خود از شرایط نرگس محمدی و زندان زنجان، فعالان به اصطلاح حقوق بشر نیز با لابیگری نزد مجامع حقوق بشری تلاش کردند تا در این باره بیانیه ای صادر شود.

عصرهمان روز رسانه های فارسی زبان از صدور بیانیه کارشناسان سازمان ملل درباره وضعیت نرگس محمدی خبر دادند؛ نکته جالب توجه اینکه برخلاف تیترهای درشت رسانه های معاند،بیانیه مورد اشاره اظهارنظر شخصی برخی از معدود کارشناسان سازمان ملل است و نه بیانیه رسمی سازمان ملل متحد!

به نظر می رسد بار دیگر رو سیاهی به چهره زندانیان سیاسی_امنیتی، عناصر معاند خارج ازکشور و رسانه های وابسته به نظام سلطه ماند که سعی داشتند با انتشار اخبار و گزارش های جعلی افکار عمومی را تحت تاثیر قرار دهند./تمام