main image
 461    1400/11/01

مسیح علینژاد دست در جیب هموطنان کرد!

غرامت 189 میلیون دلاری از اموال مردم ایران به نفع مسیح علینژاد

به گزارش ماهستیم؛ در جریان انقلاب سال 57 اطرافیان، نزدیکان و وابستگان به حکومت پهلوی فرار را بر قرار ترجیح دادند. این جماعت با درک شرایط و در نظر گرفتن احتمال سقوط حکومت در آینده نزدیک، اموال و دارایی نامشروع خود را به دلار تبدیل کرده و با چمدان های پول راهی ایالات متحده امریکا شدند. این کشور ظرف مدت کوتاهی به پناهنگاه بسیاری از مخالفان جمهوری اسلامی ایران تبدیل شد، جماعتی البته مرفه که به محض ورود به آمریکا، بهترین شهر ایالت کالیفرنیا یعنی لس آنجلس را برای زندگی و مبارزه انتخاب کردند!

پس از 43 سال مبارزه به اصطلاح سیاسی و به کارگیری روش ها و ابزارهای گوناگون می توان گفت که هرگونه تلاش و برنامه ریزی برای سرنگونی جمهوری اسلامی ایران ناشدنی و محکوم به شکست است؛ از این رو اپوزسیون خارج از کشور به جای پیگیری آمال و آرزوهای گذشته بیشتر به دنبال منافع مالی و سیاسی است، مرور پرونده دانه درشت های اپوزسیون ثابت می کند که فریاد و برافروختگی شان برای آزادی و دموکراسی نمایش عوام فریبانه است.

در همین رابطه می توان به مسیح علینژاد اشاره کرد، این خبرنگار مدعی است که بهترین سال های عمر خود را در راه مبارزه برای آزادی و دموکراسی در ایران هزینه کرده است! او برای طلب سال های جوانی خود پرونده غرامت 189 میلیون دلاری را به جریان انداخته است! مطابق معمول ایالات متحده امریکا نیز با دست و دل بازی از کیسه خلیفه به او خواهد بخشید! رسیدگی به پرونده غرامت 189 میلیون دلاری مسیح علینژاد در دادگاه های فرمایشی آمریکا یک اقدام به ظاهر قانونی برای چپاول اموال و دارایی ها متعلق به مردم ایران است. موارد مشابه بسیاری در این باره می توان ذکر کرد که به دلیل عدم ارتباط و مراودات دیپلماتیک رای دادگاه علیه ایران صادر شده است.

 

 

 

اپوزسیون از فرصت طلبی مسیح علینژاد در جریان پرونده غرامت 189 میلیون دلاری به تنگ آمده و نمی تواند شاهد یک خوری او باشد؛ هشتگ دروغ های مسیح علینژاد هم اکنون ترند شبکه های اجتماعی فارسی زبان شده و نکته جالب اینکه اغلب بازنشر کنندگان این هشتگ از مخالفان جمهوری اسلامی ایران هستند!

همکاران مسیح علینژاد با اشاره به اظهارات او در دادگاه خاطرنشان می کنند که شهادت دروغ تبعاتی خواهد داشت، در بخش دیگر این افشاگری آمده است : « .... به گفته نیک آهنگ کوثر [1]، آنموقع مسیح علینژاد تحت حمایت مهدی هاشمی رفسنجانی مقیم انگلیس بود و او دوباره به آکسفورد باز می گردد. این سوال مطرح می شود که چرا ۵ سال بعد از انگلستان به آمریکا پناهنده شده است؟ نکته بعدی اینکه کامبیز فروهر مدعی شده در سال ۲۰۱۴ همزمان با ورود مسیح علینژاد برای ماه عسل عازم هاوایی بودند اما دوباره گفته که در سال ۲۰۱۹ با مسیح نامزد کرده است یعنی درست در همان ماه اکتبر که مسیح شهروند آمریکا شده بود! این تناقض ها شاید برای ما اهمیتی نداشته باشد، اما تحت قسم گفته شده و تبعاتی دارد!».

درباره فریبکاری و حیله گری امثال افرادی چون مسیح علینژاد سخن بسیار است؛ همین بس که بدانید مسیح علینژاد حتی از فالوورهای شبکه های اجتماعی دریغ نکرده و از آن برای تبلیغ خود در دادگاه فرمایشی بهره برداری سیاسی می کند./تمام

 


[1] نیک آهنگ کوثر مدیر سایت خودنویس که ارتباط نزدیک با مهدی هاشمی رفسنجانی داشت.