main image
 311    1401/01/01

مسیح علینژاد سر از ایتالیا در آورد +تصاویر

بررسی ادعای ربایش مسیح علینژاد

به گزارش ماهستیم؛ چند ماه پیش مسیح علینژاد در یک نمایش عوام فریبانه و برنامه ریزی شده ادعا کرد که حکومت ایران از طریق عوامل خود در خارج از کشور، قصد ربایش او را داشته است! جنجال آفرینی رسانه های معاند و تکرار ادعای مسیح علینژاد باعث شد که نام او دوباره بعد از مدت ها مورد توجه قرار گیرد.

امثال افرادی چون مسیح علینژاد برای ادامه حیات سیاسی نیاز به توجه دارند، او این دروغ را مطرح کرد چون حیات سیاسی ش به خطر افتاده بود! کارزارهای های سریالی مسیح علینژاد درباره حجاب به پایان راه رسیده بود و مخاطبان نسبت به آن واکنش نشان نمی دادند.

مسیح علینژاد در مصاحبه با رسانه های خبری گفته بود که FBI برای محافظت از او وارد عمل شده و نمی گذارند سرنوشت روح الله زم دوباره تکرار شود! اگرچه افکار عمومی تحت تاثیر ماجرای روح الله زم، داستان های مسیح علینژاد را باور کرده بود اما پر واضح بود که مسیح علینژاد تنها برای جلب توجه دست به این کار زده است.

اکنون که مسیح علینژاد با خیال راحت و بدون نگرانی از اقدام غافلگیرانه جمهوری اسلامی ایران به کشورهای مختلف اروپایی نظیر انگلیس، ایتالیا، هلند و ... سفر می کند؛ پر واضح است که ادعای او درباره حکومت ایران دروغ بوده است و افکار عمومی به بازی گرفته شده است.

مسیح علینژاد

این حجم از فریبکاری و دغل بازی بی نظیر است و متاسفانه افکار عمومی هم این موضوع را از یاد برده است. لااقل هواداران مسیح علینژاد بایستی از او در این باره سوال کنند که چگونه با وجود این همه ترس به کشورهای اروپایی رفت و آمد می کند!؟ چگونه FBI قادر است در خارج از خاک آمریکا از او محافظت کند!؟ آیا اصل قضیه ربایش توسط جمهوری اسلامی صحت داشته است!؟

این جماعتِ فرصت طلب هر لحظه به دنبال سوء استفاده و بهره برداری مالی و سیاسی است. مسیح علینژاد هنگامی که متوجه شد کارزار ضد حجاب جواب نخواهد داد به دنبال راه دیگری برای کسب درآمد رفت؛ او طی شکوایه ی از دولت آمریکا درخواست کرد تا از محل اموال و دارایی های متعلق به ایران غرامت دریافت کند! بدون شک این کثیف ترین کار مسیح علینژاد تا به امروز بوده است. مسیح علینژاد خود را نماینده مردم می داند و همواره دم از میهن می زند اما شاهد هستیم که در عمل چشم به اموال ملت ایران دوخته است./تمام