main image
 295    1401/05/18

میرحسین موسوی به حرف آمد!

از توهم تا اهانت در یادداشت میرحسین

به گزارش ماهستیم؛ در آستانه سیزدهمین سال از حصر خانگی سران فتنه، سایت کلمه یادداشتی تازه از میرحسین موسوی منتشر کرده است. در طول این سال ها همواره سعی بر این بوده تا یاد میرحسین موسوی و مهدی کروبی زنده نگاه داشته شود؛ در همین رابطه می توان به انتشار اخبار دروغ درباره ابتلا به بیماری ها و یا عدم اجازه ملاقات با اعضای خانواده اشاره کرد، این در حالی است که بالاترین سطح مراقبت بهداشتی و پزشکی برای میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی و همسرش در دستور کار قرار داشته است.

میرحسین موسوی در بخش ابتدایی یادداشت خود با ایراد اهانت علیه شهید والامقام حسین همدانی می نویسد: «سزای آن سردار بی‌افتخاری که به جنایات سال 1388 اعتراف و مباهات کرد چه بود؟ جز آنکه جانش در غربت تلف شد! سرنوشت مسئولانی چون حسین همدانی، عبرتی برای بازماندگان است».

اهانت میرحسین درباره فرمانده پر افتخار دوران جنگ تحمیلی [1] البته جای تعجب چندانی ندارد چراکه سردار حسین همدانی نقش مهم و تاثیرگذار در فتنه سال 88 ایفا کرد! کینه امثال افرادی چون میرحسین موسوی نیز به همین دلیل است. گفتنی سردار همدانی در فاصله آن سال ها، فرماندهی سپاه محمد رسول‌الله تهران را بر عهده داشت.

اما دامنه یاوه گویی ها به همین جا ختم نمی شود! میرحسین موسوی در ادامه به موضوع جانشینی رهبر انقلاب می پردازد و با توهم پردازی درباره آن می نویسد: « می گویند که پس از [امام] خامنه ای، فرزندش رهبری شیعیان را به دست می‌گیرد! سیزده سال است که اخبار این توطئه شنیده می‌شود. اگر به راستی در پی آن نیستند چرا یک بار چنین نیتی را تکذیب نمی‌کنند؟ مگر سلسله‌های ۲۵۰۰ ساله بازگشته‌اند که فرزندی پس از پدرش به حکومت برسد؟».

خزعبلات میرحسین موسوی البته بر اساس توهمات و شنیدها هایی است که او خود آن را بیان می کند! درباره جانشینی امام خامنه ای [دام ظله العالی] مجلس خبرگان رهبری تصمیم گیرنده نهایی هستند، اعضای این نهاد [که شرح وظایف شان در قانون اساسی ذکر شده] همواره افراد با صلاحیت را مورد پایش و بررسی قرار می دهند و چناچه خدای ناکرده اتفاقی برای رهبر معظم انقلاب رخ دهد، طبق قانون عمل خواهند کرد.

درباره اینکه میرحسین موسوی از مسئولان امر می خواهد تا موضوع جانشینی «مجبتی خامنه ای» را تکذیب کنند باید ابتدا این پرسش را مطرح کرد که آیا حکومت موظف است در واکنش به هر توهم و تصوری که در ذهن افراد بیمار و معاند ایجاد می شود، پاسخ داده و بیانیه صادر کند؟

حصر خانگی میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی ۲۵ بهمن امسال وارد سیزدهمین سال خود می شود. دراردیبهشت‌ماه سال جاری، خبرگزاری میزان از برطرف شدن محدودیت فیزیکی محل سکونت میرحسین موسوی و زهرا رهنورد خبر داد./تمام