main image
 529    1401/08/01

هنوز انقلاب نشده دعوا راه افتاد!

دغدغه های این روزهای ضدانقلاب

به گزارش ماهستیم؛ مخالفان جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، همزمان با شروع اعتراض ها به تکاپو افتاده اند که مبادا در فردای خیالی براندازی سیستم حکومتی رقیب روی کار آید. یکی از مخالفان جمهوری اسلامی ایران در سایت خبرنامه گویا نوشت که از BBC فارسی تا ایران اینترنشنال و صدای آمریکا بیشترین فضا را در اختیار سلطنت طلبان و تجزیه طلبان قرار داده است.

نویسنده خبرنامه گویا در ادامه گزارش یادآور شد که مردم ایران از سیستم پادشاهی عبور کرده اند! او در این باره نوشت: « انگار نه انگار که نسل انقلابی از شاه عبور کرده است و این عبور را با صدای بلند اعلام کرده و می کند. در اینجاست که نقش این رسانه ها نه گزارش واقعیت که جعل واقعیت و کوشش در تحمیل آن از طریق پروپاگاندا می باشد. به سخن دیگر سعی در این دارند که انقلاب 1401 که در راستای جنبش های 130 ساله ایرانیان در حال انجام است را به عقب بر گردانده و بار دیگر استبداد را در شکل سلطنتی آن باز سازی کنند».

همچنین در بخش دیگری از گزارش خبرنامه گویا به حضور تجزیه طلبان در شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال اشاره شده است؛ نویسنده در این باره هشدار می دهد که سازمان های تجزیه طلب به میهمانان دائمی این رسانه تبدیل شده است.

به اعتقاد نویسنده خبرنامه گویا، برای قدرت های بزرگ اروپایی و ایالات متحده امریکا تعامل با ایران تجزیه شده بسیار راحت تر و بهتر خواهد بود؛ از این رو شاهد آن هستیم که رسانه هایی چون BBC، VOA، ایران اینترنشنال و دیگر شبکه های رادیویی و تلویزیونی ماهواره ی تریبون خود را در اختیار تجزیه طلبان و حتی سرکرده های گروه های تروریست قرار می دهند./تمام