main image
 273    1401/07/25

هنوز داغ هستی نفهمیدی کشته شدی!

سوتی های این چند روز

به گزارش ماهستیم؛ رسانه های معاند فارسی زبان برای برافروختن آتش اعتراض ها هر از گاهی اخبار دروغ منتشر می کنند، از کشته شدگانی که زنده هستند تا شهرهایی که در امنیت و آرامش است اما در تصرف معترضان می باشد! اخبار دروغ بخش جدایی ناپذیر از اعتراض های خیابانی است که رسانه های معاند فارسی زبان برای تهییج افکار عمومی آن را نشر می دهند.

علاوه بر رسانه های معاند فارسی زبان، اردوگاه سربازان رجوی نقش ویژه ی را ایفا می کنند! آنها با کشته سازی ها به دنبال ایجاد خشم و نفرت در دل معترضان هستند تا از دل آنها حمله به نیروهای نظامی و انتظامی، خسارت به اموال عمومی و .... روی دهد. [1]

در روزهای اخیر جریان مورد اشاره ادعا کرده است دختری به نام «هانا دوزدوزانی» در نتیجه حمله ماموران نیروی انتظامی به دبیرستان دخترانه شاهد کشته شده است! در توضیح این خبر دروغ آمده است که هانا دوزدوزانی 16 ساله و دانش آموز دبیرستان دخترانه شاهد شهید رانی بوده است.

چند روز بعد از این خبر، صاحب این عکس با اکانت کاربری hannajafarii اعلام کرد که زنده است! او از دنبال کنندگان خود خواست تا این خبر را بازنشر کنند تا دیگران متوجه دروغ بودن اصل خبر شوند!

هانا دوزدوزانی

در حادثه مربوط به آتش سوزی زندان اوین نیز تلویزیون ایران اینترنشنال گاف بزرگ داد! اتاق فرمان تلویزیون ایران اینترنشنال به اشتباه دستور مدیران رده بالای شبکه را عینا روی انتن برد! همچنان که در تصویر مشاهده می شود به اتاق فرمان دستور داده شد تا فعلا آمار جان باختگان و مجروحان حادثه آتش چنین گزارش شود!

اتاق فرمان ایران اینترنشنال

در جریان اعتراض های خیابانی شهروندان، تلویزیون ایران اینترنشنال با شایعه سازی و دروغ پردازی قصد تهییج افکار عمومی را دارد. در خصوص حادثه آتش سوزی زندان اوین قصد بر این بود تا جمعیت معترض به زندان اوین روانه شود که نتیجه برخلاف تصور دست نشانده های سعودی رقم خورد./تمام


[1] فیلم هایی در شبکه های اجتماعی و رسانه های معاند فارسی زبان منتشر شده که نشان می دهد ماموران نیروی انتظامی به اموال خصوصی آسیب وارد می کند. در همین خصوص مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت از شهروندانی که در حوادث اخیر متحمل خسارت‌های مادی و مالی شده اند، خواسته است برای برآورد و جبران خسارت به مقر پلیس پیشگیری پایتخت واقع در میدان انقلاب مراجعه کنند.

البته باید خاطرنشان کرد که موارد آسیب به اموال خصوصی توسط ماموران نیروی انتظامی در مقایسه با آشوب گران هیچ است!