main image
 281    1402/01/03

وعده توخالی نرگس محمدی به ایرانیان

حواله پیروزی برای آینده ی نامعلوم

به گزارش ماهستیم؛ علیرغم پایان ناآرامی ها و طراحی دشمنان، عده ای در داخل و خارج از کشور تلاش دارند تا با یادآوری حال و هوای آن روزها مردم را به حضور در خیابان ترغیب کنند. از جمله این افراد می توان به نرگس محمدی اشاره کرد. او در پیام تبریک نوروزی خود خطاب به مردم نوشت: « بهار پایان انتظار است، انتظار رفتن زمستان. ما هم انتظار را پایان خواهیم بخشید. انتظار پایان حکومت دینی. ما مردمیم و قدرت داریم؛ پیروزی سهل نیست اما دور هم نیست».

نظیر همین رفتار را سال 1388 شاهد بودیم! در روزها و ماه های پس از پایان فتنه 88 ضدانقلاب خارج از کشور وعده پیروزی می دادند! محسن سازگارا در برنامه تلویزیونی با شعار «اندکی صبر، سحر نزدیک است» به مخاطبان وعده پیروزی می داد. سحام نیوز، جرس و ... اخبار و گزارش های داغ از فعالیت جنبش سبز منتشر می کردند که همه دروغ و نادرست بود.

وعده پیروزی و امید واهی به اخلال گران نظم و امنیت کشور به واقع تکرار فریب سال 1388 است. برای امثال افرادی چون نرگس محمدی که از جمهوری اسلامی ایران کینه به دل دارند چنین رفتاری جای تعجب نیست و لجن پراکنی های او دور از انتظار نیست.

نرگس محمدی در بخش دیگری از پیام خود می افزاید: « ... حکومت در مقابل ما و ما در مقابل حکومتیم. افزونی قدرت ما، بی‌قدرتی حکومت و امید ما، یاس حکومت و زندگی ما، مرگ حکومت استبدادی است. پیروزی سهل نیست اما قطعی است».

برخلاف آنچه نرگس محمدی اعتقاد دارد باید گفت که مردم در کنار جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند و دل در گرو آن دارند، اگر چنین نبود خیلی قبل تر ج.ا.ا سقوط کرده بود و لازم نبود ضدانقلاب و دشمنان این چنین خود را به آب و آتش بزنند./تمام