main image
 332    1402/04/21

ادامه مبارزه به اصطلاح سیاسی توسط پهلوی

مصاحبه اخیر نور پهلوی با اسپکتیتور

به گزارش ماهستیم؛ لو رفتن سفرهای به اصطلاح کاری رضا پهلوی و انتشار تصاویر خوشگذرانی در جزایر شرایط خاص برای او رقم زده است؛ او برخلاف ماه های گذشته که از این جلسه به آن جلسه و از این اتاق به آن اتاق و از این کشور به آن کشور در رفت و آمد بود، حالا خلوت را برگزیده و ترجیح می دهد تا لااقل چندماه آفتابی نشود! دلیل آن نیز مشخص است.

خوشگذرانی رضا پهلوی

این روزها اگرچه از رضا پهلوی خبری نیست اما نور پهلوی جای پدر را پُر خواهد کرد تا مبادا دیگران تصور کنند که اعضای خانواده پهلوی دست از تلاش و مبارزه برای آزادی برداشته اند! در همین رابطه می توان به مصاحبه اخیر نور پهلوی با نشریه اسپکتیتور اشاره کرد.

نور پهلوی در مصاحبه با نشریه اسپکتیتور با طرح انتقاد از رئیس جمهور ایالات متحده امریکا گفته است: « جمهوری اسلامی ثابت کرده است که هر وقت پولی آزاد می‌شود به دست مردم ایران نمی‌رسد و آن را صرف حمایت مالی از تروریسم و ​​تقویت بقا و حفظ قدرت خود می‌کند. تلاش‌های دولت بایدن برای راضی کردن جمهوری اسلامی، سیلی به صورت مردم ایران است. وعده‌های انتخاباتی او در قرار دادن حقوق بشر و دموکراسی در مرکز سیاست خارجی‌ دولت، یکسره حرف بود».

اظهارات نور پهلوی در حالی است که پدرش، رضا پهلوی در جریان حوادث شهریور ماه سال گذشته با سوء استفاده از موقعیت بوجود آمده به چپاول و دزدی اقدام کرد. رضا پهلوی تحت عنوان کمک به اعتصاب کنندگان نه تنها مبالغ جمع آوری شده از سوی سازمان ها و نهادهای اروپایی بلکه کمک های مالی رژیم صهیونیستی را یکجا بالا کشید!

این حجم از وقاحت البته پیشتر نیز تکرار شده بود، آنجا که رضا پهلوی در دیدار با سناتورهای آمریکایی تلویحا گزینه نظامی را به عنوان یکی از راه های براندازی حکومت در ایران عنوان کرده بود! بهتر است نور پهلوی همان روال سال های گذشته یعنی پرداختن به سبک زندگی و مدلینگ را ادامه دهد و امور چپاول را به پدرش واگذار نماید./تمام

نور پهلوی