main image
 335    1402/06/13

اهانت جنسی مجری تلویزیون من و تو

اهانت جنسی مدعیان آزادی

به گزارش ماهستیم؛ انتشار تصاویر و فیلم های متعدد از معترضان خیابانی در جریان حوادث شهریور ماه سال گذشته توسط تلویزیون من وتو واکنش مخاطبان و کاربران شبکه های اجتماعی را به دنبال داشته است. دست اندکاران تلویزیون من وتو با این توجیه که نبایستی چهره افراد شجاع سانسور شود از تار کردن چهره افراد خودداری کردند.

سازمان حقوق بشری Hircani human right media در یک گزارش از نحوه شناسایی و بازداشت جواد روحی خبر داده است. در گزارش مزبور آمده است: « .... انتشار تصاویر تار نشده ی جواد روحی در تلویزیون من و تو سبب شناسایی و دستگیری شد؛ او همراه دو نفر دیگر به آتش زدن کیوسک راهنمایی و رانندگی متهم شدند».

پس از افشاگری ها در خصوص خودداری عوامل تلویزیون من وتو از تار کردن چهره افراد، کاربران شبکه های اجتماعی یک جنگ تمام عیار علیه تلویزیون من وتو به راه انداختند. مجریان تلویزیون من وتو نیز با انواع و اقسام روش ها منتقدان را مورد حمله قرار دادند که در این رابطه می توان به اهانت جنسی علی حمید اشاره کرد!

اهانت جنسی مجری تلویزیون من و تو به شادی صدر [فعال سیاسی خارج از کشور] از سوال درباره نحوه ثبت شکایت از کارمندان تلویزیون من وتو آغاز شد. شادی صدر در پاسخ به سوال یک کاربر درباره نحوه شکایت از کارمندان تلویزیون من وتو نوشت: « .... از آنجایی که تلویزیون من وتو از مرجع نظارت بر رسانه ها در بریتانیا مجوز فعالیت گرفته قاعدتا می شود از همان طریق از آنها شکایت کرد. آفکام مقررات مفصلی درباره وظایف رسانه ها برای حفاظت کردن و در خطر قرار ندادن کسانی که در برنامه های تلویزیونی ...».

علی حمید، مجری تلویزیون من وتو در واکنش به توضیح شادی صدر چنین پاسخ داد./تمام

اهانت جنسی علی حمید به شادی صدر