main image
 188    1402/05/28

به جای برگزاری کنسرت بریزید تو خیابان ها

ایرانین خارج از کشور و اپوزسیون به جان هم افتادند

به گزارش ماهستیم؛ حوادث شهریور ماه سال گذشته فرصت بی نظیری را برای کسب منافع مالی بوجود آورد، صرف نظر از بودجه های میلیون دلاری دولت های متخاصم و نهادهای بین المللی به افرادی چون رضا پهلوی، مسیح علینژاد، حامد اسماعیلیون و .... تولید عطر و چمدان با شعار زن، زندگی، آزادی جزو آن دسته کارهایی بود که هوش از سر بسیاری برد!

در فاصله روزهایی که شهرهای مختلف کشور درگیر آشوب و ناامنی بود، بسیاری در خارج از کشور خود را برای کنسرت و موسیقی و رقص در ایران آماده می کردند، آنها برگزاری کنسرت و رویدادی مشابه آن را به مثابه خیانت قلمداد می کردند و این داستان ادامه داشت تا اینکه آتش فتنه خاموش شد.

نکته جالب اینکه حتی خوانندگان لس آنجلسی نیز با درک شرایط از برگزاری هر کنسرت موسیقی خودداری کردند، آنها خود را حامی مبارزان خیابانی می دانستند و از آنها اعلام حمایت می کردند .... اکنون که کفگیر به ته دیگ خورده اما ماجرا متفاوت است!

هم اکنون بسیاری از خوانندگان لس آنجلسی از برگزاری کنسرت موسیقی خبر می دهند و جالب از آن اینکه حتی بلیط برخی از کنسرت ها پیش فروش شده است! مجموعه این تناقض ها اپوزسیون را برآشفته است، آنها به جای کنسرت موسیقی خواهان برگزاری تظاهرات خیابانی هستند.

امیرعباس فخرآور از تندروهای افراطی که این روزها بواسطه حضور دموکرات ها به حاشیه رانده شده با اشاره به برگزاری کنسرت های موسیقی نوشته است: « تولید عطر و چمدان با شعار زن زندگی آزادی بس نبود که حالا در روزهایی که باید ایرانیان خارج از کشور در خیابان شهرهای مختلف اروپا و آمریکا با پرچم شیر و خورشید نشان حضور داشته باشند، خوانندگان تلاش دارند مردم را به داخل سالن ها ببرند و با پخش ترانه "ای ایران" برنامه را تمام کنند».

اشاره امیرعباس فخرآور به تور کنسرت «گوگوش» یکی از خوانندگان لس آنجلسی است؛ نکته قابل تامل اینکه گوگوش برخلاف دیگر خوانندگان لس آنجلسی از اوضاع مالی بسیار خوبی برخوردار است!

امیرعباس فخرآور

همچنان که پیشتر گفته شد شعار زن، زندگی، آزادی فرصت بی نظیری برای فرصت طلبان بوجود آورد تا به نفع خود از آن بهره برداری کنند./تمام

مطالب مرتبط