main image
 248    1402/09/21

تریبون بی بی سی فارسی علیه سلطنت طلبان

دبیرکل جنبش ملی فلسطین: شاه ایران یک رهبر فاسد بود

به گزارش ماهستیم؛ بنگاه خبرپراکنی BBC در جنگ رسانه ای علیه جمهوری اسلامی ایران، تریبون خود را در اختیار تمام گروه ها و سازمان های مخالف قرار داده است، با این حال سلطنت طلبان نتوانسته اند ارتباط خوب و موثر با این رسانه داشته باشند؛ سلطنت طلبان اعتقاد دارند که عامل سقوط حکومت پهلوی، دولت انگلیس بوده است!

مصاحبه اخیر دبیرکل جنبش ملی فلسطین با تلویزیون BBC فارسی منجر به خشم و عصبانیت سلطنت طلب ها شد. حامیان رضا پهلوی در واکنش به اقدام بی بی سی فارسی با ترند هشتگ "آیت الله بی بی سی" در شبکه های اجتماعی، از خجالت رسانه دولتی انگلیس در آمدند!

دبیرکل جنبش ملی فلسطین

دبیرکل جنبش ملی فلسطین در مصاحبه با تلویزیون BBC گفته است: « ایران را مانند هر کشور دیگری که از ما حمایت می کند، می بینیم. برای ایران احترام متقابل قائل هستیم. اجازه بدهید که یادآوری کنم شاه ایران یک رهبر فاسد بود که مردم خودش را سرکوب می کرد. او بهترین متحد اسرائیل بود و ساواک با سرویس امنیت اسرائیل رابطه داشت. ایرانی خودشان انقلاب کردند و ما نبودیم، آنها تغییر مسیر دادند و از حمایت رژیم اشغالگر دست برداشتند.

گفتنی است ظرف چند ماه گذشته یاسمین پهلوی علیه رسانه دولتی انگلیس مطالبی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است، احتمال می رود اقدام BBC فارسی در واکنش به مطالب همسر رضا پهلوی بوده باشد. /تمام