main image
 222    1402/06/25

تصویب قانون مهسا

تلاش مذبوحانه ضدانقلاب طرد شده

به گزارش ماهستیم؛ امیرعباس فخرآور مهره طرد شده اپوزسیون خارج نشین ضمن تشکر از رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا از تصویب قانون مهسا توسط Michael McCaul  خبر داد. او در این باره نوشت: « دقایقی پیش قانون مهسا که توسط کنگرسمن مک کال رییس کمیسیون سیاست خارجی ارائه شده بود، در مجلس نمایندگان با ۴۱۰ رای موافق و سه رای مخالف به تصویب رسید».

ذوق زدگی فخرآور

ذوق زدگی امیرعباس فخرآور از دیدار با نماینده مجلس نمایندگان آمریکا

امیرعباس فخرآور در این باره افزود: این شدیدترین تحریم ها علیه رهبر و سیستم حکومت ج.ا.ا می باشد؛ ادعای فخرآور درباره شدت تحریم ها دروغی بیش نیست چراکه پیشتر سیاست فشار حداکثری از سوی کاخ سفید دنبال شده بود.

در آستانه سالگرد فوت مهسا امینی، برخی کشورهای غربی از جمله ایالات متحده آمریکا و انگلیس به اعمال تحریم علیه ج.ا.ا اقدام کرده اند؛ در همین رابطه می توان به تحریم محمدمهدی اسماعیلی [وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی]،  محمد هاشمی [معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی]، علیرضا زاکانی [شهردار تهران] و سعید منتظرالمهدی [سخنگوی فراجا] اشاره کرد. گفتنی است دولت انگلیس تاکنون بیش از ۳۵۰ مقام و نهاد ایرانی را به طور کامل تحریم کرده است.

جیمز کلورلی، وزیر امور خارجه انگلیس نیز با تکرار مواضع مداخله ‌جویانه در امور داخلی ایران ادعا کرد که تحریم‌های جدید در واقع پیام روشنی را ارسال می‌کند که بریتانیا و شرکای ما همچنان در کنار زنان ایرانی خواهند ایستاد./تمام