main image
 427    1402/03/21

تیراندازی در مراسم زاد روز کیان پیرفلک

روایت ایران اینترنشنال از آنچه در پرچستان گذشت

به گزارش ماهستیم؛ حادثه امروز در محل آرامگاه کیان پیرفلک با استقبال رسانه های معاند فارسی زبان همراه شد، آنچنان که تلویزیون ایران اینترنشنال گزارش داده است «پویا مولایی راد»، پسرعموی ماه منیر مولایی راد [مادر کیان پیرفلک] در پی درگیری با ماموران امنیتی در روستای پرچستان ایذه مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به علت شدت جراحات جان کشته شده است.

پیمان مولایی راد

خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضائیه در خصوص حادثه امروز نوشت: « ... این اتفاق پس از پایان مراسم تولد کیان پیرفلک که با هماهنگی پلیس به خوبی برگزار شده بود رخ داد».

واکنش رسانه های معاند فارسی زبان در قبال حادثه امروز که منجر به کشته شدن یک شهروند و شهادت یک مامور نیروی انتظامی شد قابل تامل است؛ علاوه بر این بسیاری از فعالان به اصطلاح سیاسی در خارج از کشور نیز از بروز این حادثه ابراز خوشحالی کردند و آن را نوید بخش روزهای خوب برای انقلاب زن، زندگی، آزادی قلمداد کردند. ضدانقلاب خارج از کشور برای اغتشاش و ناامنی در کشور لحظه شماری می کنند.

برخلاف گزارش ها و یادداشت اپوزسیون خارج از کشور باید به این نکته توجه داشت که حادثه امروز نتیجه اقدام فردی بوده و نبایستی آن را به عموم مردم و یا حتی شرکت کنندگان در مراسم تعمیم داد! رسانه های معاند و براندازان با دروغ و سیاه نمایی تصویری غلط از مراسم ارائه می دهند. حال آنکه این حادثه در پایان مراسم زاد روز کیان پیرفلک رخ داده است!/تمام 

مطالب مرتبط