main image
 50    1403/07/08

حذف سید مقاومت با چراغ سبز ایران!؟

بررسی یک ویدئو در شبکه های اجتماعی

به گزارش ماهستیم؛ آنها که دل در گرو آرمان های انقلاب دارند اکنون شرایط سخت و پیچیده را تجربه می کنند. اعلام خبر شهادت سید حسن نصرالله قلب مومنان و آزادی خواهان جهان را آکنده از اندوه و ماتم کرده است؛ در این بین رسانه های معاند فارسی زبان با انتشار اخبار و گزارش های دروغ درصدد فریب افکار عمومی هستند، در این رابطه می توان به ویدئویی از سید محمدعلی الحسینی اشاره کرد.

ساعاتی پس از اعلام شهادت سید مقاومت، یک مصاحبه از محمدعلی الحسینی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که نشان می دهد او پیشتر درباره ترور حسن نصرالله هشدار داده است! هدف از انتشار این ویدئو تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی و طرح ادعا علیه جمهوری اسلامی ایران می باشد. در فیلم مورد اشاره محمدعلی الحسینی با اعلام هشدار به سیدحسن نصرالله ادعا می کند حکومت ج.ا.ا با رژیم صهیونیستی معامله کرده و او بهتر است وصیت بنویسد! گفتنی است این ویدئو در شبکه های اجتماعی فارسی و عربی در حال به اشتراک گذاری است.

سید محمدعلی الحسینی روحانی اهل لبنان [شهروند عربستان سعودی] دبیرکل تشکیلات شورای عربی_اسلامی است؛ از او اطلاعات زیادی در دست نیست اما همین اندازه می دانیم که او پیشتر عضو سازمان سیاسی_نظامی حزب الله بوده و پس از کناره گیری از این سازمان و تاسیس تشکیلات شورای مقاومت عربی_اسلامی [که اعضای آن از عدد انگشتان دست کمتر است] توسط دستگاه اطلاعات و امنیت لبنان به اتهام جاسوسی برای اسرائیل دستگیر و بازداشت می شود.

حذب سید حسن نصرالله با چراغ سبز ایران

محمدعلی الحسینی

نکته قابل تامل اینکه سید الحسینی پس از آزادی جذب سازمان تروریستی منافقین می شود و به عنوان کارشناس تلویزیون آزادی [بلندگوی رسانه ای سازمان رجوی] تحت نظر این مجموعه فعالیت می کند. برخی رسانه ها همچنین از ارتباط وی با فرقه شیرازی ها خبر داده اند که صحت و صقم آن قابل تایید نیست.

پس از شهادت دبیر کل مقاومت لبنان شاهد فعالیت قابل ملاحضه کانون های ضدایرانی در شبکه های اجتماعی هستیم؛ این در حالی است که اغلب کاربران حامی مقاومت در اندوه و ماتم شهادت سید مقاومت هستند و نتوانسته اند آنچنان که باید و شاید در این باره روشنگری کنند./تمام

مطالب مرتبط