main image
 87    1403/03/01

سفیر رژیم اسرائیل آتش گرفت

در واکنش به اقدام اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد

به گزارش ماهستیم؛ اعضای شورای امنیت سازمان ملل روز دوشنبه به وقت محلی در ابتدای نشست خود به احترام شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران و همراهان سکوت کردند؛ این اقدام به درخواست نماینده دائم موزامبیک، ریاست دوره ای شورای امنیت صورت گرفت.

همچنان که انتظار می رفت رژیم اسرائیل از اقدام دیروز اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد برآشفت؛ در همین رابطه سفیر اسرائیل در سازمان ملل با انتشار یک پیام در شبکه های اجتماعی، اقدام اعضای شورای امنیت را افتضاح خواند!

گیلاد اردان، سفیر اسرائیل در سازمان ملل متحد با انتشار یک پیام در شبکه های اجتماعی نوشت: « شورای امنیت سازمان ملل متحد امروز به یاد [شهید] ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری که مسئول کشته شدن هزاران نفر است [اشاره به اعدام اعضای سازمان منافقین در سال 1367] یک دقیقه سکوت کرد. گام بعدی شورای امنیت چیست؟ یک دقیقه سکوت در سالگرد مرگ هیتلر، شورای امنیت واقعا به خطری برای صلح جهانی تبدیل شده است».

اظهارات سفیر رژیم اسرائیل در سازمان ملل متحد در حالی است که این رژیم در جنایت اخیر خود علیه مردم فلسطین، مرتکب قتل هزاران انسان بیگناه در سرزمین های اشغالی شده است! با این حال همچنان دم از انسانیت و صلح می زند./تمام


پی نوشت: سال ۱۳۶۷ آن دسته از اعضای سازمان تروریستی منافقین که در زندان بودند به ظاهر اعلام توبه کردند اما پس از پذیرفتن آتش‌ بس و حمله سازمان تروریستی منافقین به ایران، آنها نیز ضمن برپایی آشوب در زندان شروع به آتش زدن زندان کردند تا به زعم خود  با رسیدن منافقین به تهران، پروسه‌ اشغال تهران را کامل کرده و کار نظام ج.ا.ا را یکسره کنند. به‌دنبال این اقدام امام (ره) فرمودند: « ...آنهایی که بر سر موضع هستند مهدورالدم هستند و باید محاکمه و مجازات شوند.