main image
 295    1402/08/29

سنگ تمام بی بی سی فارسی برای رژیم اسرائیل

بازی با کلمات در رسانه دولت انگلیس

به گزارش ماهستیم؛ رویکرد یکجانبه گرایانه رسانه های غربی درباره حوادث غزه، مورد اعتراض شهروندان اروپایی قرار گرفته است. دروغ گویی، سانسور و مظلوم نمایی از جمله مواردی است که رسانه های غربی به صورت مستمر درباره جنایت های رژیم اشغالگر مورد توجه و تاکید قرار می گیرد.

 در همین رابطه می توان به گزارش اخیر تلویزیون BBC اشاره کرد که ادعا می کند گروه مقاومت حماس با در اختیار گرفتن گروگان ها، اجرای آتش بس را با مشکل مواجه کرده است! علاوه بر این BBC فارسی در گزارش اخیر خود اسیران فلسطینی را زندانی و اسیران اسرائیلی را گروگان مورد خطاب قرار داده است! گویا شهروندان فلسطین به جرم اینکه فلسطینی هستند، مرتکب جرم شده اند.

ژیار گل

برگزاری راهپیمایی ها در حمایت از مردم غزه و علاوه برآن فشارهای داخلی بر دولت بنیامین نتانیاهو شرایط پیچیده ای را برای ادامه جنایت گری رژیم صهیونیستی بوجود آورده است؛ این در حالی است که رسانه های حامی اسرائیل درصدد مظلوم نمایی و تطهیر رژیم صهیونیستی هستند.

همزمان با برگزاری راهپیمایی در کشورهای مختلف دنیا، صدها تن از خانواده اسیران و شماری از منتقدان در اعتراض به سیاست های دولت نتانیاهو از تل آویو تا بیت المقدس راهپیمایی کردند. بنابر گزارش رسانه های خبری، معترضان خواهان تلاش بیشتر دولت نتانیاهو برای آزادی اسیران اسرائیلی حتی در ازای آزادی تمام زندانیان فلسطینی شدند.

در پایان بایستی خاطرنشان کرد گروه مقاومت حماس بارها برای تبادل اسیران به رژیم اسرائیل پیشنهاداتی داده اما دولت بنیامین نتانیاهو بنابر دلایل واهی آن را رد کرده است./تمام