main image
 181    1403/03/08

شهروندان اسرائیلی فرار را به قرار ترجیح دادند

نقض تحلیل های بنگاه خبری بی بی سی

به گزارش ماهستیم؛ تسلط صهیونیست ها بر بنگاه های خبری دنیا بر کسی پوشیده نیست؛ وابستگی غول های رسانه های خبری از جمله خبرگزاری های رویترز، آسوشیتدپرس، یونایتدپرس و نشریه های معتبری چون نیویورک تایمز، سان، دیلی نیوز، سایمن شوستر، واشنگتن پست، A.B.C، N.B.C،  C.B.S و صدها مورد دیگر از جمله این موارد است.

عمده تلاش این رسانه ها همراه کردن افکار عمومی با برنامه ها و طرح های شیطانی رژیم صهیونیستی است؛ در رسانه های ماهواره ی فارسی زبان نیز شاهد حضور رسانه ها و افرادی هستیم که پنهان و آشکار در دفاع از رژیم اشغالگر عمل می کنند. در همین رابطه می توان به حضور مئیر جاودان فر در تلویزیون BBC فارسی اشاره کرد.

مئیر جاودان فر، کارشناس و تحلیلگر بی بی سی فارسی همواره در تحلیل های خود به این نکته تاکید داشت که شهروندان اسرائیلی موافق حمله ارتش اسرائیل به غزه هستند! این ادعا در حالی بیان می شد که اسرائیلی ها در مخالفت با دولت نتانیاهو به خیابان ها آمده بودند، کار به جایی رسیده که اسرائیلی ها فرار را به قرار ترجیح می دهند!

مئیر جاودان فر

آمارها نشان می دهد که تعداد اسرائیلی‌هایی که درخواست شهروندی آلمان می‌کنند، از زمان حمله ارتش اسرائیل به نوار غزه افزایش قابل توجهی یافته است! بر این اساس حدود ۷ هزار اسرائیلی در چهار ماه اول امسال برای دریافت پاسپورت آلمان اقدام کرده اند در حالیکه در کل سال ۲۰۲۳ میلادی کمی بیش از ۹ هزار اسرائیلی متقاضی پاسپورت آلمانی شدند.

گفتنی است بر اساس قوانین کشور آلمان، فرزندان یهودیانی که از آزار و اذیت دوران نازی از کشور آلمان گریختند، می‌توانند از آن کشور درخواست تابعیت کنند./تمام