main image
 521    1402/05/16

قاب خونین گلشیفته فراهانی و زهرا امیرابراهیمی

کاسبی که بوی خون می دهد

به گزارش ماهستیم؛ پروژه کشته سازی در جریان حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 کلید خورد، در جریان ناآرامی های سال های بعد نیز این مهم در دستور کار جریان های معاند در خارج از کشور قرار گرفت. به دنبال فوت مهسا امینی و حوادث شهریور ماه سال گذشته بار دیگر این پروژه کلید خورد، شهروندان عمدتا جوان که به دلیل دیگر فوت کرده بودند اما نام شان به پای انقلاب زن، زندگی، آزادی نوشته شد! فوت سارینا اسماعیل زاده، نیکا شاکرمی و .... نمونه های بارز از پروژه کشته سازی در سال گذشته است.

صرف نظر از عملیات روانی_رسانه ای تلویزیون ایران اینترنشنال، تلویزیون من وتو، تلویزیون صدای آمریکا و بی بی سی فارسی، ضدانقلاب خارج از کشور نیز برای کشته سازی لحظه شماری می کردند! در همین رابطه می توان به شورای منحل شده همبستگی اشاره کرد.

اعضای شورای به اصطلاح همبستگی جزو اولین نفراتی بودند که با دستاویز قرار دادن ناآرامی ها برای دیدار با مقام های غربی به خط شدند. هر کدام از اعضای شورای به اصطلاح همبستگی به نوبه خود از ناآرامی ها در ایران بهره بردند، حتی همان بازیگران رده چندم هالیوود نیز از ناآرامی ها کاسبی کردند. تصاویر گلشیفته فراهانی و زهرا امیر ابراهیمی، به واقع سوء استفاده از نام و یاد شهروندانی است که فوت شان ارتباطی با ناآرامی های سال گذشته ندارد.

کاسبی خون

این اقدام مشمئز کننده تلاش برای جلب توجه است، کاری که سال ها در آن استاد شده اند و خوب می دانند چطور و چگونه دیده شوند. کاسبی خون عنوان هشتگی است که این روزها کاربران شبکه های اجتماعی برای اعضای شورای همبستگی به کار می برند. برای رضا پهلوی که با سفرهای به اصطلاح کاری ش همه را سر کار گذاشته است و مسیح علینژاد که با پروژه های کلاهبرداری نظیر Peykan Art سر نهادهای بین المللی را یکی پس از دیگری کلاه می گذارد. /تمام [1]


[1] پروژه خونین پیکان آرت _ لینک خبر