main image
 30    1403/07/19

مخالفت شهرام همایون با جنگ نظامی علیه ایران

در برنامه شبانه با شهرام همایون مطرج شد

به گزارش ماهستیم؛ پس از حمله موفق موشکی ج.ا.ا به مواضع نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی، جماعت نادان اپوزسیون به تکاپو افتاده اند و در اقدامی مشمئز کننده برای ارتش اسرائیل هدف تعیین می کنند به خیال اینکه با شروع حمله اسرائیل به ایران، ج.ا.ا سقوط خواهد کرد!

شهرام همایون، مدیر تلویزیون کانال وان در برنامه تلویزیونی شبانه با اشاره به واکنش اپوزسیون در قبال حمله احتمالی رژیم اسرائیل به ایران گفت: « ... اگر کسی بتواند تنها یک سند ارائه کند که حمله به خاک ایران منجر به سقوط ج.ا.ا خواهد شد، من همین الان به صف سربازان ارتش اسرائیل می پیوندم! چه کسی گفته است اگر به ایران حمله شود، جمهوری اسلامی سقوط خواهد کرد!؟».

شهرام همایون در ادامه افزود: « خانم ها و آقایانی که ادای اپوزسیون را در می آورید، دروغ می گویید! شما دارید تشویق به ماندن رژیم ج.ا.ا می کنید؛ سند بیاورید که حمله نظامی به ایران منجر به سقوط و یا حتی تضعیف ج.ا.ا خواهد شد. کسانی که بر طبل جنگ می کوبند می دانند که اسرائیل توانایی سقوط ج.ا.ا را ندارد و در این باره اصلا اطمینان نداده است».

مدیر تلویزیون کانال وان در پایان خاطرنشان کرد که هیچکدام از اینها یعنی دونالد ترامپ، کاملا هریس و نتانیاهو نمی خواهد که جمهوری اسلامی برود! او در این باره گفت: « ترامپ، هریس و نتانیاهو نمی خواهند که جمهوری اسلامی برود، ما باید این را بدانیم و کاری که از دست خودمان بر می آید را انجام دهیم. نباید انتظاری از دول خارجی داشت چون آنها به نفع خودشان عمل خواهند کرد»./تمام