main image
 320    1402/06/29

مسیح علینژاد منفورترین چهره اپوزسیون معرفی شد

گزارش موسسه ERF درباره رضا پهلوی، مسیح علینژاد و فخرآور

به گزارش ماهستیم؛ گزارش یک موسسه تحقیقاتی نشان می دهد که اپوزسیون و فعالان سیاسی در چه جایگاهی قرار دارند. در گزارش مزبور به گرایش ایرانیان برای تغییر حکومت، استقبال وو حمایت از فعالان سیاسی، نقش سلبریتی ها و رسانه های فارسی زبان اشاره شده است.

موسسه تحقیقات و پیش بینی های تجربی (ERF) در ادامه سری گزارشاتی تحت عنوان «گذار به سوی آزادی؛ چشم انداز ایران» با تحقیق در بخش های مختلف به بررسی آماری تحولات ایران پرداخته است. در یکی از بخش های قابل توجه این گزارش به معرفی محبوب ترین و منفورترین چهره های رسانه ای و تاثیرگذار ترین شخصیت های سیاسی پرداخته شده است.

رضا پهلوی فرزند شاه مخلوع ایران دارای ‌پتانسیل لازم برای ایفای نقش محوری در ایجاد اتحاد بین نیروهای اپوزیسیون است اما بر اساس این گزارش او تاکنون نتوانسته از این پتانسیل استفاده کند. در ادامه به نام مسیح علینژاد اشاره شده است. بر همین اساس او منفورترین چهره سیاسی اپوزسیون معرفی شده است!

امیرعباس فخرآور ضمن بازنشر این گزارش خاطرنشان کرد که علیرغم نداشتن رسانه و بایکوت توسط فعالان سیاسی اما طیف وسیع از تاثیرگذاری در جامعه ایران را ایجاد کرده است.

نقش تلویزیون اینترنشنال و مجریان آن از جمله پوریا زراعتی با توجه به محتوی منتشر شده در شبکه های اجتماعی بیشتر از اینکه در جهت تقویت انقلاب تلقی شود، به عنوان یک اهرم بازدارنده معرفی شده است.

گزارش موسسه تحقیقات و پیش بینی های تجربی بیش از هر چیز، سفارشی بودن آن را ثابت می کند. امیرعباس فخرآور مهره سوخته و بایکوت شده توسط اپوزسیون با صرف هزینه سفارش یک گزارش ساختگی را داده است. مخالفان امیرعباس فخرآور در این گزارش به شیوه مضحک تخریب می شوند. با توجه به این موضوع باید گفت که امیرعباس فخرآور هواداران خود را خر فرض کرده تا برای خود اعتبار کسب کند./تمام