main image
 300    1402/09/15

کمین تجزیه طلب ها

روایت خالد عزیزی از فعالیت های سیاسی

به گزارش ماهستیم؛ به دنبال مذاکره مقام های امنیتی ایران و عراق در خصوص پایان فعالیت های گروه های تجزیه طلب در شمالغرب کشور، اغلب این  گروه ها فعالیت  نظامی خود را متوقف کرده اند! این موضوع اما تمام واقعیت نیست و ماهیت گروه های تروریستی فعال در شمالغرب کشور نشان می دهد که آنها منتظر فرصتی دیگر هستند. در همین رابطه سرکرده حزب دموکرات کردستان در مصاحبه با تلویزیون ایران اینترنشنال به نکته حائز اهمیت اشاره کرده است.

خالد عزیزی، سرکرده گروه تروریستی حزب دموکرات کردستان در مصاحبه با ایران اینترنشنال ضمن اشاره به فعالیت های سیاسی تاکید کرد حزب دموکرات کردستان همواره منتظر فرصت برای از سرگیری فعالیت های مبارزاتی مسلحانه علیه ج.ا.ا است! اشاره خالد عزیزی به حوادثی نظیر شهریور ماه سال گذشته است تا آمادگی و ظرفیت لازم برای اقدام مسلحانه علیه ایران بوجود آید.

خالد عزیزی

خالد عزیزی در گفتگو با فرداد فرحزاد از تلویزیون ایران اینترنشنال گفت: « ... ما از خواسته اخیر دولت عراق و جمهوری اسلامی تمکین کردیم و الان فقط فعالیت سیاسی داریم». سرکرده گروه تروریستی حزب دموکرات کردستان در واکنش به سوال فرداد فرحزاد در این خصوص که "اگر نمی خواهید فعالیت های نظامی علیه ایران انجام دهید، چرا در یک کشور دموکرتیک و آزاد فعالیت سیاسی نمی کنید" پاسخ داد: « ما اردوگاه و هزاران پناهنده [نیروی نظامی آموزش دیده] آنجا داریم و معتقد هستیم که مبارزه در کردستان ایران باید ادامه پیدا کند و امیدواریم دوباره داخل کشور مبارزاتی شکل گرفته شود. در دوران بسیار کوتاهی شاید دوباره چنین جنبش هایی در ایران و خصوصا در کردستان ایران شکل گیرد!».

اعتراف دبیرکل حزب دموکرات کردستان با توجه به ماهیت تروریستی آنها چندان دور از انتظار نبوده و نیست؛ مقام های امنیتی کشورمان در مذاکره با طرف عراقی همواره به این نکته تاکید کرده اند که ایران حضور گروه های تروریستی را تحمل نخواهد کرد و در صورت لزوم امنیت خود را از مبدا کشور عراق تامین خواهد کرد! شاهد این مدعی چندین حمله موشکی به محل استقرار گروهک‌های تروریستی است./تمام