main image
 460    1402/04/03

احزاب کومله پشت منافقین صف کشیدند

مرکز همکاری احزاب کردستان اعلام کرد

به گزارش ماهستیم؛ سازمان مجاهدین خلق یا همان سازمان تروریستی منافقین جزو آن دسته گروه هایی است که هیچ ایرانی حاضر به حمایت از آنها نیست! این گروه اگرچه خواهان براندازی جمهوری اسلامی است اما نزد اپوزسیون خارج از کشور مقبولیت ندارد و حامیان آن به زور پول در فراخوان ها شرکت می کنند. قتل عام شهروندان بی دفاع، همراهی با رژیم بعث عراق در جریان جنگ تحمیلی و طراحی عملیات های تروریستی در طول سال های گذشته از جمله مواردی است که سبب نفرت عمومی از سازمان مجاهدین خلق شده است.

همچنان که گفته شد اپوزسیون خارج از کشور تمایل چندانی برای همراهی و حمایت از سازمان تروریستی منافقین ندارد زیرا مریم رجوی، سرکرده این سازمان خود را رئیس جمهور برگزیده مردم ایران می داند! پر واضح است که هیچ گروه و سازمانی حاضر به همکاری با تروریست ها نیست جز دار و دسته ی از جنس خودشان!

بیانیه احزاب کومله کردستان در خصوص عملیات پلیس آلبانی نشان داد تروریست ها تا چه اندازه با یکدیگر قرابت و همکاری دارند؛ نکته قابل تامل اینکه از میان سازمان ها و گروه های مختلف اپوزسیون خارج از کشور تنها تروریست های کومله حاضر به حمایت از دست پرورده های رجوی شدند.

مرکز همکاری احزاب کردستان با انتشار بیانیه ی ضمن محکومیت عملیات پلیس آلبانی علیه اعضای سازمان مجاهدین خلق، خواهان پاسخگو کردن دولت و مقام های قضائی دولت البانی برای این رفتار ضد حقوق بشری و خصوصا حقوق پناهندگی بر طبق مفاد تصویب شده در کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل شد.

مرکز همکاری احزاب کردستان

در بخشی از این بیانیه آمده است: « حمله وحشیانه پلیس آلبانی که بی تردید در تبانی با جمهوری اسلامی ایران صورت پذیرفته است یکی دیگر از ترفندهای این رژیم برای ایجاد جو ارعاب و وحشت در صفوف جنبش براندازی جمهوری اسلامی در داخل کشور به شمار می رود. ما ضمن محکومیت این اقدام اعلام می کنیم که تحت هیچ قانونی نمی توان فعالیت های سیاسی (!) یک سازمان را آن هم خارج از کشور محدود کرد»./تمام