main image
 26    1403/07/18

ادعای کشته شدن فرمانده نیروی قدس سپاه+ خبر تکمیلی

در ایران اینترنشنال مطرح شد

به گزارش ماهستیم؛ رسانه های معاند با اشاره به عدم حضور سردار قاآنی در نماز جمعه هفته گذشته مدعی شدند که او در رشته حملات ارتش اسرائیل در جنوب لبنان کشته یا مجروح شده است، علاوه بر این اکانت های کاربری وابسته به منافقین نیز با طرح این موضوع ادعا کردند که سردار قآنی پس از پایان ماموریت جاسوسی به اسرائیل رفته و دیگر او را نخواهیم دید!

رسانه های حامی رژیم اسرائیل از جمله ایران اینترنشنال طی چند روز گذشته با استناد به اظهارات مقام های حکومتی [بدون ذکر نام] مدعی بودند که فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط اسرائیل کشته یا زخمی شده است! در خط خبری رسانه های معاند فارسی زبان تلاش بر این است تا چنین عنوان شود که رژیم اسرائیل انتقام حمله موشکی ایران را با حذف فرمانده سپاه قدس گرفته است!

علاوه بر این اکانت های مربوط به سازمان تروریستی منافقین پا را فراتر گذاشته و ادعا دارند که ماموریت جاسوسی سردار قاآنی برای اسرائیل تمام شده و با حذف فرماندهان ارشد مقاومت علی الخصوص سید مقاومت، او به تل آویو پرواز کرده است!

برخلاف ادعای رسانه های معاند و اکانت های سازمان تروریستی منافقین، عدم حضور سردار قاآنی در نماز جمعه تهران را می توان به باز آرایی و تجدید قوای مقاومت حزب الله در لبنان تحلیل و تفسیر کرد، به خصوص اینکه ایشان شناخت بسیار خوبی از ساختار سازمانی حزب الله دارند و در عرصه میدانی نیز آنچنان که در جنگ 33 روزه نشان داده اند، دارای تبحر و مهارت ویژه هستند./تمام


اخبار تکمیلی: روز گذشته رسانه های معاند فارسی زبان با استناد به یک گزارش ادعا کردند که سردار قاآنی به همراه تعدادی از همکارانِ خود به ظن جاسوسی برای رژیم اسرائیل در بازداشت خانگی و تحت بازجویی است! گفتنی است پایگاه خبری میدل ایست آی به استناد دو منبع نزدیک به حزب الله لبنان و منابع عراقی مدعی است که عملیات ترور سید مقاومت 100 درصد مربوط به طرف های ایرانی بود و در این مورد هیچ شک و تردیدی نیست».

ادعای اخیر رسانه های معاند در حالی است که آنها چند روز پیش مدعی شده بودند که سردار قاآنی به دنبال حمله موشکی ارتش اسرائیل کشته یا زخمی شده است! برخلاف ادعای مطرح شده همچنان بر این باور هستیم که سردار قاآنی برای باز آرایی جبهه مقاومت در لبنان در این کشور به سر می برد./تمام

مطالب مرتبط