main image
 11    1403/06/27

اعتراف به نابودی زن، زندگی، آزادی

یادآوری آن پروژه شکست خورده

به گزارش ماهستیم؛ در سالگرد فوت مهسا امینی، رسانه های معاند فارسی زبان تلاش دارند آن روزهای فراموش شده را یادآوری تا بلکه خیابان های شهر درگیر اغتشاش و ناامنی شوند.

نکته قابل تامل اینکه برخی از تحلیلگران رادیو و تلویزیون های فارسی زبان اعتقاد دارند که جنبش زن، زندگی، آزادی نابود شده است.

فروغ کنعانی

فروغ کنعانی، جامعه شناس و تحلیلگر شبکه ماهواره ی در این خصوص گفته است: « این که انقلاب مهسا تمام نشده الزاما به این معنی نیست که ما برنده قطعی ماجرا بودیم! ما بخش عمده ای از کار را هندل کردیم. البته زمانی پیروز خواهیم بود که قانون عوض شود، پس کار ما تمام نشده و تا براندازی ادامه دارد».

اعتراف به شکست پروژه زن، زندگی، آزادی در حالی است که ایران اینترنشنال با تاکید بر وجود نارضایتی های عمومی تلاش دارد تا از دلِ آن یک جنبش اعتراضی پدید آورد؛ دست اندرکاران این به اصطلاح رسانه خبری در یک ویژه برنامه با عنوان «آماده باش تمام عیار حکومت در سالگرد مهسا» با طرح ادعای دروغ فضایی را برای مخاطب فارسی زبان ترسیم می کند که برآیند آن به اغتشاش خیابانی ختم می شود.

برخلاف ادعای ایران اینترنشنال در خصوص تدابیر امنیتی شدید در سالگرد فوت مهسا امینی باید خاطرنشان کرد که این به اصطلاح رسانه خبری در جریان حوادث شهریور ماه سال 1401 با انتشار گزارش های کذب و دروغ درصدد متشنج کردن فضای اجتماعی_سیاسی کشور بود؛ محتوای تولید شده توسط ایران اینترنشنال بیش از هر چیز تلاش برای زنده نگاه داشتن آتش اغتشاش های مربوط به پروژه زن، زندگی، آزادی است».

گردانندگان پروژه زن، زندگی، آزادی با ابتذال اخلاقی و کاسب کاری سیاسی، نشان دادند که ادعای آنها از اساس دروغ بوده و در ادامه سیاست های فریبکارانه اپوزسیون خارج از کشور برای براندازی حکومت در ایران بوده است./تمام