main image
 258    1402/12/08

افشاگری جنجال برانگیز مسیح علیه رضا پهلوی + کلیپ

چرا شورای همبستگی شکست خورد

به گزارش ماهستیم؛ حوادث شهریورماه سال گذشته اپوزسیون را به این نتیجه رساند که این بار می توان کار ناتمام را تمام کرد؛ رضا پهلوی، حامد اسماعیلیون، مسیح علینژاد، عبدالله مهتدی، نازنین بنیادی گرد هم جمع آمدند و شورای همبستگی را تشکیل دادند، غافل از اینکه نمی دانستند یک نفر در این میان کارشکنی خواهد کرد و آن یک نفر کسی نبود جز رضا پهلوی.

مصاحبه اخیر مسیح علینژاد با تلویزیون ایران اینترنشنال [که بسیاری آن را جسورانه خواندند] گویای یک واقعیت بود، اینکه رضا پهلوی کسی را در حد و اندازه خود به حساب نمی آورد! پیشتر نیز حامد اسماعیلیون در گفتگو با ایران اینترنشنال خاطرنشان کرده بود که غرور و یکجانبه گرایی رضا پهلوی علت ناکامی شورای همبستگی برای ادامه مبارزه علیه ج.ا.ا بود.

اینکه رضا پهلوی علیرغم اتهام هایی که علیه او مطرح شده، حاضر نیست با هیچ رسانه ای درباره شورای همبستگی گفتگو کند، به این فرضیه دامن می زند که به قول معروف حتما کاسه ی زیر نیم کاسه است!

برخی از فعالان رسانه ای بر این باور هستند که او نه می تواند دروغ بگوید و نه می تواند توجیه منطقی بیاورد چراکه بعد از اتفاق نظر در خصوص پیشنهاد سه عضو جدید، رضا پهلوی دوباره لیست می دهد که دو نفر دیگر هم به لیست اضافه شوند! و یا بدون اطلاع سایر اعضا توییت بزند که شورای همبستگی به دلیل عدم توافق درباره اعضای جدید به بن بست رسیده و کار تمام است!

برخی از کاربران شبکه های اجتماعی با انتشار یادداشت هایی علت رفتار دوگانه ی رضا پهلوی را به نزدیکان او نسبت داده اند؛ آنها در توجیه ادعای خود بر این باور هستند که نزدیکان رضا پهلوی همواره به او یادآور می شوند که دیگران در حد و اندازه ی تو نیستند و نباید با آنها سر یک میز نشست! آنها در توجیه ادعای خود به بخشی از اظهارات یاسمین پهلوی اشاره می کنند که گفته بود: « رضا پهلوی حق دارد به مردم ایران بی اعتماد باشد، آنها در حق ما ظلم کردند!».

جنجال مسیح علینژاد در ایران اینترنشنالبرای مشاهده اینجا کلیک کنید

گفتنی است مسیح علینژاد در مصاحبه با تلویزیون ایران اینترنشنال گفته بود: « ... رسانه ها مثل پایه میکروفون نیستند که فقط بیانیه شما را منتشر کنند، تک تک اعضای نشست جورج تاون را در کنفرانس مطبوعاتی دعوت کنند و نه مصاحبه فرمایشی تا پاسخگو باشند! راه رهایی از جمهوری اسلامی شکل گیری اپوزسیون متحد و دموکراتیک است»./تمام