main image
 477    1402/03/14

اهانت جنسی سلطنت طلبان به مسیح علینژاد

برای رضا پهلوی آبرویی نگذاشتند

به گزارش ماهستیم؛ پس از آن اتحادِ فضاحت بار، طرفداران رضا پهلوی و مسیح علینژاد به جان هم افتاده اند و علیه یکدیگر فحاشی می کنند! ماجرا از این قرار است که یکی از هواداران رضا پهلوی مطلب توهین آمیزی در شبکه های اجتماعی علیه مسیح علینژاد منتشر کرده است.

مطلب اهانت آمیز فرشاد آشور علیه مسیح علینژاد بیش از هر چیز ثابت می کند این جماعت به هیچکدام از شعارهایی که تاکنون سر داده اند، اعتقاد ندارند؛ نکته قابل تامل اینکه کاربران شبکه های اجتماعی با هجوم به اکانت کاربری تلویزیون من وتو از مدیران و دست اندرکاران آن رسانه به دلیل دعوت از فرهاد آشور به عنوان کارشناس اعلام انزجاز کردند.

فرهاد آشور

ناکامی براندازان در اغتشاش سال گذشته ابتدا به بایکوت تلویزیون ایران اینترنشنال منجر شد، تلویزیون من وتو نیز از حاشیه های این اغتشاش در امان نمانده و کاربران شبکه های اجتماعی با ایراد انتقاد علیه دست اندرکاران من وتو چیزی شبیه آنچه در مورد ایران اینترنشنال اتفاق افتاد را دنبال می کنند.

تا پیش از اغتشاش سال گذشته تصور براندازان بر این بود که اگر اتحاد میان جناح های سیاسی اپوزسیون شکل گیرد، کار جمهوری اسلامی تمام است. رفتار و اقدام رضا پهلوی، مسیح علینژاد، حامد اسماعیلیون، عبدالله مهتدی، شیرین عبادی، نازنین بنیادی، بیش از هر چیز ثابت کرد که تنها دغدغه این جماعت کسب جایگاه سیاسی و جذب بودجه های میلیون دلاری از سوی مجامع غربی است.

در خصوص دریافت بودجه های میلیون دلاری از سوی مجامع غربی به اظهارات علی جوانمردی [Ava Today] اشاره می کنیم که چندی قبل گفته بود: « .... رضا پهلوی به عامل شکست انقلاب زن، زندگی، آزادی تبدیل شده و اگر این مانع بر سر راه انقلاب باقی بماند، جمهوری اسلامی بسیار خشنود خواهد شد. تاکتیک من وکالت می دهم بسیاری را دلسرد کرد. بیش  از 1 میلیون دلار فقط در آمریکا و بیش از این مبلغ در اروپا برای اعتصابات سراسری جمع آوری شد، چی شد!؟ بزودی درباره بودجه میلیون دلاری اسرائیل به پهلوی خواهیم گفت! اعضای شورای همبستگی حتی در یک مورد با این آقا نتوانستند توافق داشته باشند، یا حرف من یا هیچی....»./تمام