main image
 386    1402/06/07

تریبون BBC در اختیار تروریست ها

مصاحبه بی بی سی با سرکردگان احزاب تروریستی

به گزارش ماهستیم؛ علیرغم حملات تروریستی گروهک های تروریستی فعال در شمال غرب کشور اما رسانه های معاند فارسی زبان اصرار دارند که این گروه ها برای آزادی و دموکراسی فعالیت می کنند؛ در همین رابطه می توان به تلویزیون BBC فارسی اشاره کرد که هم ماهیت تروریستی آنها را انکار می کند و هم تریبون خود را در اختیار آنها قرار می دهد!

همچنان که می دانیم جریان ضدانقلاب بی صبرانه برای اغتشاش و ناامنی در سالگرد 25 شهریورماه لحظه شماری می کند، اغلب گروه ها و سازمان های معاند برای برگزاری سالگرد حووادث شهریورماه بیانیه صادر کرده اند، گروهک تروریستی کومله نیز با انتشار اعلامیه ها و بیانیه های مختلف حمایت خود را از به اصطلاح خیزش 25 شهریورماه اعلام کرده است.

تلویزیون بی بی سی فارسی با چشم پوشی از ماهیت فعالیت های تروریستی کومله و دموکرات کردستان و ... تریبون خود را در اختیار این گروهک قرار داده است؛ عبدالله مهتدی، دبیرکل حزب کومله کردستان در گفتگو با ناجیه غلامی با تاکید بر اینکه فعالیت اصلی در کردستان ایران است افزود: « نیروهای پیشمرگه داخل کردستان عراق صرفا ماهیت دفاعی دارند، ما خواهان فعالیت سیاسی هستیم، رهبری و ارگان های تشکیلاتی ما در ایران است. ما به هیچ نمی خواهیم وجه سیاسی جنبش زن، زندگی و آزادی را تخریب کنیم!».

خالد عزیزی، سخنگوی حزب تروریستی دموکرات کردستان نیز در گفتگوی دیگر با تلویزیون BBC فارسی در ارتباط با سالگرد حوادث شهریورماه خاطرنشان کرد: « .... اکنون که این خیزش و آمادگی برای 25 شهریور در کردستان وجود دارد ما نیز به نوبه خود به فعالیت های سیاسی مان متمرکز شده ایم!».

خالد عزیزی در پاسخ به سوال مجری برنامه در خصوص ادوات و تسلیحات جنگی حزب دموکرات کردستان پاسخ داد که ای تسلیحات تنها برای دفاع از خود در برابر نیروی متجاوز مورد استفاده قرار می گیرد!

عبدالله مهتدی و خالد عزیزیتاکید بر فعالیت های سیاسی در آستانه خلع سلاح

اظهارات خالد عزیزی و عبدالله مهتدی در خصوص کاربرد دفاعی تسلیحات نظامی در حالی است که هر چند ماه شاهد حمله نیروهای تروریستی کومله و دموکرات به مرزبانی ج.ا.ا و شهادت مرزبانان غیور کشور هستیم. لازم به ذکر است بر اساس توافق صورت گرفته، دولت عراق بایستی تا 28 شهریورماه سال جاری تمام گروه‌های تروریستی مسلح تجزیه طلب در خاک عراق و در منطقه اقلیم کردستان را خلع سلاح کند»./تمام