main image
 319    1402/09/08

تشکر ویژه رژیم اسرائیل از سلطنت طلب ها

وجه مشترک سلطنت طلبان با تلویزیون من و تو

به گزارش ماهستیم؛ روزنامه اورشلیم پست در یادداشتی به قلم آنیتا فریدمن با اشاره به حمله ارتش اسرائیل به غزه و موج جدید یهود ستیزی در نقاط مختلف دنیا به تجمع حامیان اسرائیل در آمریکا و کانادا پرداخت و نوشت: «  ...آن تجمع زیا با شرکت کنندگان بسیار بود که در آن پرچم های اوکراین، ایران و اسرائیل با یکدیگر به اهتزاز درآمدند. این تظاهرات خیر علیه شر بود. نام آن هواداری از اسرائیل بود، اما من آن را یک تجمع هواداری از جهان و انسانیت دیدم!».

حمایت سلطنت طلبان از اسرائیل

حضور حامیان رضا پهلوی در حمایت از رژیم صهیونیستی با استقبال رسانه های اسرائیل مواجه شده است؛ در حالیکه اغلب شهروندان کشورهای اروپایی در اعتراض به جنایات اسرائیل، خواهان پایان بمباران مناطق مسکونی و اجرای آتش بس بودند، سلطنت طلبان در حمایت از اسرائیل اقدام به برگزاری تجمع مقابل کاخ سفید کردند. این جماعتِ نادان با پرچم های شیر و خورشید، ضمن اعلام همدردی و حمایت از اسرائیل خواهان سرنگونی ج.ا.ا شدند.

سال گذشته و در جریان حوادث شهریور ماه 1401، رضا پهلوی فرصت را غنیمت شمرد و به همراه یاسمین پهلوی عازم سرزمین های اشغالی شد، آنها ضمن دیدار با بنیامین نتانیاهو و سایر مقام های سیاسی به حمایت همه جانبه از رژیم اسرائیل متعهد شدند! چندان دور از انتظار نبود که سلطنت طلبان نیز به تبعیت از رضا پهلوی دست به کار شوند و پرچم اسرائیل را همراه با شیر و خورشید این سو آن سو تکان دهند.

رفتار وقیحانه سلطنت طلبان در حالی است که میلیون ها نفر جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می کنند.

در ماجرای دفاع از رژیم صهیونیستی، سلطنت طلبان تنها نبودند و دست اندرکاران تلویزیون در شُرف تعطیل من وتو نیز برای صهیونیست ها سنگ تمام گذاشتند! صرف نظر از اخبار و گزارش های جانبدارانه این رسانه، تلویزیون من وتو با پخش کلیپ سعی کرد تا نشان دهد عموم ایرانی ها حامی اسرائیل هستند!/تمام