main image
 43    1403/07/04

تطهیر اسرائیل توسط ایران اینترنشنال

در برنامه چشم انداز مطرح شد

به گزارش ماهستیم؛ هواداری و حمایت تلویزیون ایران اینترنشنال از رژیم صهیونیستی در حالی است که روزانه صدها انسان جان خود را در غزه و لبنان از دست می دهند؛ به دنبال حمله ارتش اسرائیل به خاک لبنان بار دیگر شاهد تطهیر این رژیم جنایتکار هستیم.

مریم منظوری، خبرنگار ایران اینترنشنال با طرح این ادعا که حزب الله لبنان، تسلیحات خود را در مساجد، منازل، محل کسب شهروندان لبنانی جایگذاری و پنهان سازی کرده است، گفت: « در سال گذشته منابع خبری در اسرائیل بارها گزارش داده بودند که حزب الله به طور عمد موشک ها و پهپادها و مهمات خود را در جوار مساجد، منازل مسکونی، بازارهای مواد خوراکی جاسازی کرده است؛ همچنین این گروه از مردم به عنوان سپر انسانی استفاده می کند».

خبرنگار ایران اینترنشنال با ابراز نگرانی برای رژیم جنایتکار اسرائیل در ادامه افزود: « وقتی تصاویر دلخراش کشته شدگان منتشر می شود، ما شاهد اطلاع رسانی گسترده در رسانه های بین المللی هستیم، از کودکانی که کشته می شوند، از غیرنظامیانی که ساختمان روی آنها آوار می شود. این تبلیغات حقوق بشری تمام رسانه های بین المللی رو فرا می گیرد و مجددا انگشت اتهام به سمت اسرائیل نشانه می رود!».

دل نگرانی تلویزیون ایران اینترنشنال در حالی است که رژیم جنایتکار اسرائیل از ابتدای مهرماه سال گذشته تاکنون 41 هزار انسان بیگناه در غزه را به خاک و خون کشیده است، چندی پیش نیز به بهانه حذف فرماندهان ارشد نظامی حزب الله، هزاران شهروند لبنانی را از طریق پیجر مورد حمله تروریستی قرار داد.

قتل و کشتار بیرحمانه هزاران انسان در غزه و لبنان توسط اسرائیل البته به دلیل ناکامی در سیاست های راهبردی این رژیم است که پیشتر در گزارش ویژه آن را مورد بررسی و تحلیل قرار دادیم.

علیرغم گذشت یکسال از آغاز جنگ نظامی اسرائیل علیه غزه، نیروهای مقاومت فلسطین علیه اسرائیل عملیات می کنند، این موضوع در حالی است جنگ اساسا با هدف نابودی حماس و گروه های مقاومت آغاز شد! از این رو به نظر می رسد که بنیامین نتانیاهو و اعضا کابینه ی او برای ادامه حیات سیاسی به دنبال گسترش جنگ هستند./تمام  

مطالب مرتبط